{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Kat der er bange {{forumTopicSubject}}

Hei håber på lidt hjælp herinde .
Har en hankat på 3 år han er en bange kat, og han væser af vores to andre katte selv vis de kommer hen til ham for at snakke , og alligevel vil han gerne snuse til dem og lidt efter væser han af dem. Og han væser os af os mennesker.

Håber på nogen herinde har nogen råd som vil kunne hjælpe os.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat der er bange
  • #1   7. mar 2018 Den er tricky, men min Freddie fik smerter i hoften og det gav sig udslag i aggressivitet - først for de andre senere angreb mod mig, så få ham tjekket for smerter.

  • #2   7. mar 2018 Jeg har os prøvet feliway for det fik jeg af vide at det skulle havde en god effekt. Men det har det så os men det holder ikke særlig længe.
    Så du vil mene jeg skulle få ham tjekket?
    Kunne han måske være stresset eller angst måske?


  • #3   8. mar 2018 Hvor længe har kattene boet sammem?

  • #4   8. mar 2018 Med ham der væser han har boet sammen med de to andre katte i snart 4 år

  • #5   8. mar 2018 Har har altid væst eller er det noget der er begyndt for nylig?
    Jeg ville nok tage til dyrlægen og få ham tjekket for om det kan være noget sygdom/smerter som han går og skjuler. Det er godt at få det udelukket. Måske prøve noget smertestillende i en periode og se om det ændrer på noget


  • #6   8. mar 2018 Jeg ville få katten undersøgt for smerter. Er sygdom udelukket, så giv katten Zyklene, Colostrum eller Kalm.

  • #7   8. mar 2018 når det har foregået over længere tid, så bør du få ham tjekket som de andre siger. og nej han syntes ikke om dyrlæger, men han bliver nød til at blive tjekket rigtigt
    hvis han har ondt så tager man den der fra. det kan være mange ting. gigt har mange katte, og det kan der heldigvis gøres noget ved

    hvis det "bare" er at han ikke trives rigtig sammen med dem. så kan man prøve flere forskellige beroligende produkter. jeg har selv brugt dr bach nødhjælp med godt resultat. har nemlig en hankat som ikke stoler på menesker - meget lang historie. ham har feliway ingen efekt på. Men det har felisept spray. det virker rigtig godt hos mig. selv på min siam som strinter en del, kan man mærke det på.
    man kan også prøve hende
    http://michellegarnier.dk/priser/

    og hvis intet hjælper ja så bør man nok overveje et nyt hjem til ham uden andre katte. Nogle katte trives bare ikke sammen med andre. oftes er det katte som ikke har haft det nemt i deres opvægst


Kommentér på:
Kat der er bange

Annonce