{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Tid til dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det tid til at komme en tur til dyrlægen og så et sundhedstjek og vaccine. Jeg plejer at få givet dem vaccine hvert andet år, men denne gang af forskellige årsager kom der til at gå 2 1/2 år.
Men dyrlægen rose dem begge, de havde fine tænder, dejlig pels, hjertet lød godt og stærkt. Især Tøsen var hun imponeret over hvad angår hjertelyd og tænder, hendes alder taget i betragtning så var hun i absolut top, faktisk måtte dyrlægen lige sige hva da jeg sagde hun lige var blevet 11 år for det var så fint det hele, så jeg er en stolt og glad kattemor. Ja Tøsen er overvægtig men som dyrlægen sagde hun klarer sig jo fint og med de skavanker hun har så lad hende bare have det godt så længe hun er her og hun er jo bare en stor pige og har altid Været det smiley
Jeg syntes Smilla er blevet lidt buttet på det sidste men dyrlægen syntes hun var helt perfekt, så ingen anmærkninger tin nogen af dem og det tog det ok fint, bortset fra en hylekoncert fra Smilla hele vejen til og fra dyrlægen D
Nu slapper begge katte af, det var en hård tur syntes de smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tid til dyrlæge
Kommentér på:
Tid til dyrlæge

Annonce