{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Opkast af hårbolde {{forumTopicSubject}}

Jeg fik simpelthen bare sådan et chok af en anden verden i går morgen da jeg kom ned fra nattens snorken. Walther havde simpelthen efterladt en hårbold så stor, så jeg tror simpelthen ikke det er muligt at kaste sådan en stor hårbold op uden at han ville blive kvalt. Jeg sværger ved den var 3 cm lang og 1,5 cm. bred. Har i nogensinde oplever noget ligende. I kan tro jeg fik redt ham godt og grundet i går aftes... uha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opkast af hårbolde
  • #1   3. maj 2007 Hej Carina

Første gang jeg så en hårbolle, var jeg også ved at gå bagover. Hårbollen var på størrelse med en nyfødt killing, og jeg var skide bange for at min hunkat havde født en killing - selvom jeg ikke lige kunne få det til at stemme med noget ;-)) (Anton var nemlig blevet kastreret på det tidspunkt)

Hårboller kan blive meget store, så det skal du ikke bekymre dig så meget om. Så længe de kommer ud og ikke sætter sig fast i mavesystemet, så er der ingen fare på færde..

• #2   3. maj 2007
    Nej saa store haarbolde har jeg aldrig set Felix har kastet op. Han har dog med jaevne mellemrum kastet haarbolde op. Det har dog kun vaeret nogle smaa, graa og aflange stykker. MEN det er jo ikke kun haar der kommer med op, saa det er lidt klamt. Har dog fundet et vidundermiddel saa han ikke kaster op mere. Gik til min lokale katte og hundeshop og fik noget maltpasta. Felix ELSKER det og det er noget der forhindrer dannelse af haarboller i maven. Det er over 1 md siden han har kastet op sidst. Det kan varmt anbefales. 100 ml koster 40 kr og kan faaes i flere maerker.. Det maerke jeg bruger hedder Sanal. Haaber du kan bruge dette raad. De havde ogsaa meget gode erfaringer med det i butikken fra kunder.

Kommentér på:
Opkast af hårbolde

Annonce