{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

to timer og 13 tænder mindre {{forumTopicSubject}}

Ja så er Tarzan blevet 13 tænder fattigere, men forhåbentlig bliver han også smertefri når gummerne lige er helet.

Det tog dyrlægen 2 timer at få pillet alle de dårlige tænder ud, hvilket heldigvis gik glat. Hun havde snakket om at det muligvis skulle gøres over to gange, men det gik komplikationsfrit.
Det er ellers kun 7 mdr siden han sidst fik tandtjek med røgten og tandresning hvor de synes det så fint ud(han har hele tiden haft problemer med tandkødet), så dyrlægen var også ret overrasket over hvor hurtigt det var gået med tænderne da jeg tog ham til tandtjek i sidst i februar.

Han var meget sølle i går eftermiddag og aften, hvor jeg også tror han havde ret ondt. Vi fik noget mad og vand i ham ved at lave en kyllinge "grød" som han bare kunne lappe op. Det fik han igen her tidligt i morges, hvor han også fik penicilin og en skefuld rc recovery blandet med i.
Nu er han så også selv begyndt at spise tørkost, men vi fortsætter med at give ham dåsemad flere gange dagligt med ekstra vand.

Lige nu er han mest træt af at han ikke må komme ud, så han finder på alverdens narrestreger - såsom at forsøge at lægge sig oven i blomsterpotterne, hvilket har kostet en potte. Han møfler med mine papirer, leder efter ting man kan puffe rundt med og så kan han "bide" mig, så han er da ikke bange for at bruge munden.

her er han ved at møfle papirer og stjæle kuglepen(og hvis jeg ikke holder øje, så vil han også bide i ledningen til mit headset)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  to timer og 13 tænder mindre
  • #1   7. apr 2018 Alle de skarnstreger er jo bare et tegn på at han har det godt smiley
    Håber da ikke at Tarzan lider af tandskræk - 13 tænder er godtnok mange!
    Så er han vel på smertestillende? Min var det i en uge, så var det slut og i dag spiser han det han altid bedst har syntes om - tørkost smiley

    God bedring til Tarzan smiley


  • #2   7. apr 2018 ja, Tarzan er på smertestillende, han får noget ekstra her i weekenden og så skal han nøjes med almindelig dosis loxicom i næste uge.
    han har lige vænnet sig til at loxicom jo smager godt, så han så meget forventningsfuld ud da jeg kom med sprøjten her i morges, men han fik en grim overraskelse for det nye smager slet ikke godt.
    så jeg er lidt spændt på hvordan det går resten af weekenden, for han skal have både morgen og aften.


  • #3   7. apr 2018 Er det nye noget stærkere?

  • #4   7. apr 2018 ja, det skulle være stærkere ifølge dyrlægen, så det tror jeg på smiley

  • #5   7. apr 2018 det er sjovt med katte for de glemmer hurtigt at de ikke længere har tænder
    min fik også fjernet mere eller mindre alle sammen - hun har 5 tilbage. allerede samme dag spiste hun tørkosten. hun nægtede simpelhen at spise tørpiller i vand. det måtte jeg opgive.
    nu er jeg så heldig for mine har løbegården så de må godt være ude. ellers tror jeg også at jeg var gået hjemmefra. og de finder s.. på mange mærkelige ting.


Kommentér på:
to timer og 13 tænder mindre

Annonce