{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.475 visninger | Oprettet:

udekat to steder {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle katteejere smiley
min lille kamille er nu med foreløbig succes blevet halvt udekat. Dvs at hun ikke vil ud før klokken 21 og så vil hun ind igen 2-3 timer senere - fordi kattebakken kalder.
Men mit spørgsmål er egentlig om, når hun er vant til at være ude her i odense, bliver hun så forvirret og vil fare vild, hvis jeg også lukker hende ud i haderslev, hvor mine forældre bor? Hun har været nede ved dem i over en uge engang og kommer ofte derned og leger med deres hund. så hun føler sig mere eller mindre hjemme.
er der nogle af jer, der har prøvet at katten havde to udesteder, og hvordan gik det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udekat to steder
  • #1   7. jul 2012 Jeg har ikke selv prøvet det, men min søster havde en kat som var både ude og inde (de havde en kattelem så den bestemte selv) og når de lånte min søsters svigermors sommerhus så tog de katten med og der kom den også ud som den plejede hjemme, de havde ingen problemer, den kom og gik som den plejede der hjemme. Men det kan være du skal føle dig lidt frem måske tage den ud i snor de første par gange så den lærer duftene omkring at kende, så tror jeg godt den kan finde tilbage igen, det er jo kun at prøve sig frem, til at begynde med vil den jo nok alligevel holde sig tæt på huset og jer indtil den bliver mere modig..

  • #2   7. jul 2012 Det lyder som en rigtig god idé smiley tusind tak for det hurtige svar

  • #3   7. jul 2012 det vil jeg bestemt ikke anbefale dig.

  • #5   7. jul 2012 JEg havde Tarzan i mindst 1 måned før han kom ud. Gik tur i sele med ham, så han kunne lære stedet at kende.
    Hos min mor er han også ude, der gik jeg også tur med ham i sele, men da hun har en anden kat også, var jeg ikke bange for, at han skulle løbe for langt væk.
    Lige nu er han på ferie hos min mor, og har været der godt og vel 1 måned nu, da jeg er blevet opereret, og nu er vi på ferie smiley Han trives super fint, og elsker, at være hos min mor, for der er rigtig mange grønne områder smiley


  • #6   7. jul 2012 * Felis *: Der er jeg så lidt uenig. Jeg elsker ALLE mine dyr overalt på jorden, og kunne ikke finde på, at gøre dem fortræd.
    Men jeg vil ikke lade Tarzan blive alene hjemme, når jeg tager hjem til min mor (det er ikke så ofte), derudover, skal han passes derhjemme, hvis jeg skal nogle steder, så jeg vil gerne have, at han er vant til min mors kat og hund, så han ikke skal passes der, og så stresser meget op, fordi han ikke kender dem.
    Det skal så lige siges, at jeg ikke bare slæber ham med rundt, når jeg tager lidt frem og tilbage (hvor han er hos min mor), så bliver han hos min mor, selvom jeg lige tager hjem et par dage.
    Nu hvor jeg er opereret i knæet, ville jeg ikke byde ham, at være alene hjemme i 2 måneder, uden at kunne komme ud, som han plejer at kunne.


  • #7   9. jul 2012 Så må jeg nok hellere lade være, når der er så mange af jer, der mener det vil være en dårlig idé smiley

    Og Felis: Jeg synes det er rigtig uretfærdigt, at du - uden at kende mig eller min kat eller nogle andre af mine situationer - bare dømmer! Jeg sidder og bliver pisse ked af det, fordi at du har "din mening" som åbenbart er, at medmindre man gør som du gør, så passer man sin kat forkert! Jeg elsker min at over alt på jorden, og det sidste jeg vil, er at forvirre den og gøre den fortræd. Den har det faktisk godt hos mine forældre! Og det er ikke så tit vi her hos dem. Så jeg synes ærligt talt, at hvis du ikke har noget andet at tage dig til, end at fortælle hvor hellig du er, burde du bare holde din mening for dig selv. Jeg synes det er dejligt, at du vil fortælle mig, at det er en dårlig idé, at lukke katten ud to forskellige steder - for det var det jeg spurgte om. RESTEN SPURGTE JEG ALTSÅ IKKE OM.
    Så at du vælger at skrive og antyde med kraft, at jeg åbenbart ikke elsker min kat, og at jeg er ligeglad med den, passer mig pisse dårligt lige pt.
    & det kan godt være at du "couldn't care less", men jeg sidder med tåre i øjnene, fordi du er så modbydelig egoistisk, at sige jeg er umoden og ikke bør have kat. Jeg synes du er meget uretfærdig.


Kommentér på:
udekat to steder

Annonce