{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

Flytning med transport i 3 timer og to katte {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og skal flytte mine katte i weekenden .. det er næsten 300 km og ingen af dem kan lide at være i deres transport kasser. vil jeg prøve at lave en stor kasse med plads til dem begge med vand og mad og deres tæpper.. men er det en god ide ? de elsker hinanden men som søskende hehe .. derudover hvor længe skal jeg så vente med at lukke dem uden for ? den ene er umulig efter to dage hvis hun ikk kommer ud nemlig :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning med transport i 3 timer og to katte
  • #1   17. aug 2011 forresten tak på forhånd for svar smiley

  • #3   17. aug 2011 ellers snak med din dyrlæge man kan få noget der hedder zylkene det giver man dem en time før man skal afsted og det får dem til at falde lidt mere til ro under køreturen?

  • #5   17. aug 2011 Skal du køre selv eller har du en til at køre dig?
    Ellers er en mulighed at tage kattene ud af boksen noget af vejen i en sele smiley


  • #6   17. aug 2011 Jeg ville placerer kattene i hver sin kasse med et tæppe over, men sæt alligevel kasserne, så kattene kan se hinanden.

    Det er ofte sådan, at det er i starten af køreturen, katte er utilfredse og råber op. Når de har kørt et stykke tid, lægger de sig til at sove, så jeg ville ikke tage dem ud undervejs.

    Hold dem inde, til de er HELT fortrolige med det nye hus - i hvert fald ca. 3-4 uger.


  • #8   17. aug 2011 hej allesammen tak for de mange svar,, har kørt med dem før hvor der ingen problemer har været med st de laver i kassen..mht de to uger har flyttet før godt nok kun 2 km hvor den ene kom ud efter to dage og kom lige tilbage om aftenen..
    må nok bare mærke på dem hvordan de er inde og så tage den der fra.. neb mht de to kasser så tager jeg rådet til mig og de kommer i hver deres og får et tæppe over.. har en til at køre mig så sætter mig bag i ved dem..


Kommentér på:
Flytning med transport i 3 timer og to katte

Annonce