{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Kat har både ondt og ikke ondt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg er i syv sind med min lille hun-kat som sender ret blandede signaler. For en lille uges tid siden begyndte hun at mjave og krampe sig sammen som om at hun havde mavepine. Hun blev påkørt for 2 år siden, brækkede bækkenet, og det voksede desværre skævt sammen, så hun får dagligt afføringsmiddel så afføringen kan passere bækkenet. Derfor er mavesmerter ikke noget vi normalt ser hos hende, da hun får afføringsmiddel. Hun havde 2 dage senere et uheld indenfor (er normalt udekat uden bakke indenfor), så der var hul igennem tarmene - så langt så godt. Det var lysegult-grønt men ikke sort som vi ellers tidligere har set ved forstoppelse. Mavekramperne kommer og går, som i 0-2 gange om dagen mjaver hun. Nu her til aften hang hendes hale mere end den har gjort de andre dage, og da jeg ville løfte den knurrede hun. De andre dage har man godt kunne løfte halen, men hun har sat sig som om at hun skulle på toilettet? Hun kan sagtens blive løftet uden at knurre... Hun spiser normalt, holder sig ren, kæler gerne, spinder, rengør brormand, sover ikke mere end hun plejer, sitrer ikke.
Så hvad kan det være? Jeg er lidt i tvivl om det er et doktor dyr besøg vi er ude i, men hun virker bare ikke til at have ondt hele tiden.

Håber at der er nogen der ved hvad det kan være/ikke kan være.

Mvh V og Julle

Kommentarer på:  Kat har både ondt og ikke ondt?
Kommentér på:
Kat har både ondt og ikke ondt?