{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Samførelse af to katte-update + spørgs {{forumTopicSubject}}

Hej igen allesammen.

Først vil jeg sige mange tak for alle de svar, der kom på mit indlæg.
Hen af eftermiddagen begyndte de at lege, dvs. de jagtede hinanden - det var nok mest Mizar efter lille nye Dumle. Det har gået lidt voldsomt for sig, men det virker ikke til at genere den lille.
Til gengæld er det næsten ikke til at komme i nærheden af Mizar - hun vil slet ikke kæle. Hun knurrer, hvis vi tager hende op osv.
Men hvordan ved man, om hun så får opmærksonhed nok?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samførelse af to katte-update + spørgs
  • #1   4. jun 2007 Du er bare nødt til at give hende tid. Hun er småtfornærmet nu, over du er kommet med en der kan "overtage" hendes territorie.
    Katte kan godt bære nag længe, men giver du hende tid, så kommer det helt af sig selv, stille og roligt.
    Min den store blev også gal på mig over at jeg var kommet hjem med en killing, men nu ligger de gerne i ske, og de sover begge sammen med mig. Det tog lidt tid før de blev gode venner, de lagde også ud med nogle heftige "tumle"kampe, men nu elsker de hinanden, og har helt klart haft rigtig godt af at få en legekammerat hver især =)
    Så tålmodighed smiley

• #2   5. jun 2007 Det er jeg glad for at høre. Her til morgen synes jeg, at hun er MEGET voldsom ved ham. Men jeg synes, at det er svært at bedømme, om man bare skal lade naturen gå sin gang, eller om man skal bryde ind og skille dem ad. Vi prøver lidt af begge dele nu, men aner ikke om vi så bare udskyder "brydekampen" til et senere tidspunkt.

• #3   5. jun 2007 Synes det lyder rigtig godt med de to..... men ja giv den gamle mis lidt plads og så skal hun nok blive god igen..

Naja

• #4   5. jun 2007 I skal kun blande jer, hvis blodet begynder at flyde, eller killingen virker skræmt... det er vigtigt, at de selv lærer hinanden at kende på kattemanér - og ja, det kan godt se voldsomt ud.

Mht at jeres gamle kat ikke vil snakke med jer - den har ganske simpelt ikke TID til jer også - killingen er alt for spændende! Den skal nok komme tilbage til jer, når den får tid igen:-)

• #5   5. jun 2007 Sådan havde jeg det også i starten, og kan stadig finde på at skille dem ad, hvis det bliver for voldsom leg. Der er jo en hvis størrelses forskel. Men det allerbedste er, som dkkorat også skriver, at i kun blander jer, hvis killingen bliver skræmt eller blodet flyder. Jeg kan næsten forestille mig at den lille søger til jer, når han syntes det er for meget. Det fandt min den lille ihvertfald hurtigt ud af.

• #6   5. jun 2007 Okay, det vil vi så lade være med. Tusinde tak for de gode råd. smiley

Kommentér på:
Samførelse af to katte-update + spørgs

Annonce