{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Kat se sin døde søskend {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg står i den forfærdelige situation at min dejlige hankat Olaf på kun 2,5 år er blvet kørt ned. ??
Vi så ham sidst fredag d. 18 maj, han blev fundet søndag d. 20 maj. Jeg har dog først fået det af vide i dag, da hans øretatovering ikke kunne læses, så jeg blev ikke kontaktet af falck.
Så min kæreste og jeg har ledt efter ham siden lørdag d. 19 maj.

Vi får i dag ham udleveret af falck.

Min problematik kommer så nu....
Vi har også Olafs søster Kida, og de har været sammen lige siden fødslen, og fulgt hinanden i tykt og tyndt.
Hun har ledt efter ham og opfører sig anderledes end hun plejer, og hun spiser ikke helt lige så meget som hun plejer.

Skal vise Olaf til Kida, så hun kan se at han er væk?
Og skal hun se ham blive begravet?

Jeg håber I kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat se sin døde søskend
  • #1   25. maj 2018 det er svært
    måske det ville være bedst når hun nu leder efter ham

    stort trøstekram til jer smiley


  • #2   25. maj 2018 Ja! Det er jeg ikke i tvivl om, er det rigtige at gøre.
    Lad være med at blande jeg, læg ham et sted, hvor hun kan snuse og og forstå det er slut, og lad det tage den tid der er interesse for, uden dog at trække det i lang drag.


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #3   31. maj 2018 Hun skal HELT sikkert have lov til at tage afsked med sin døde bror!

    Også dyr har brug for at kende situationen - måske giver hun senere udtryk for at hun savner ham, men hun vil formodentlig IKKE lede efter ham.

    Jeg er glad for at min hankat (kastreret) var med, da hans bror blev aflivet efter lang tids sygdom - Han har sagt en langtrukken sørgelyd - især de første måneder efter - men har ikke ledt efter sin elskede bror.

    De allerbedste hilsener


  • #4   4. jun 2018 Tusinde tak for jeres kommentarer og erfaringer..
    Hun fik lov til at se ham, hun snuste til ham længe og lige pludselig vendte hun om og gik.
    Da jeg så pakkede ham væk igen, blev hun nysgerrig. Men da jeg så hvis ham til hende igen, kiggede hun kort på ham og konstaterede ligesom at, 'når det er bare ham'.. og så gik hun igen.

    Det er nu lidt over en uge siden vi alle sagde farvel, og hun er blevet vores gode gamle Kida, dog med lidt ekstra brug for kæl og nus :):)

    Jeg tror ikke det bliver nødvendigt at få en ny kat til hende. Ikke medmindre hun lige pludselig giver udtryk for at hun mangler en ven. ??


  • #5   4. jun 2018 Dejligt at høre tilbage fra dig, og skønt hun har det godt, i vil mærke savnet, men hun har fået ro på, hun ved hvad der er sket.
    Jeg har desværre ikke selv haft den mulighed, og de tilbageblevende katte har ledt og kaldt, men ikke lige meget hver gang.
    Nu har jeg mobil dyrlæge, og hvis/når det kommer der til, skal der snuses farvel.


Kommentér på:
Kat se sin døde søskend

Annonce