{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Softpaws - Så kan de ikke kradse {{forumTopicSubject}}

Jeg synes altså det her er lidt sjovt..

Er lidt usikker på om jeg må linke til den side eller ej, så sig lige til hvis det er helt forkert, for så er det ikke i en ond mening jeg har gjort det..

Men det her er en side, hvor man kan købe små klobeskyttere til sin kat, så den ikke kan rive osv..

Og så kan man få dem i forskellige farver smiley

Er nødt til at høre om nogen kender til dette, da jeg synes det lyder ret morsomt.. hehe.. Har nu ikke tænkt mig at købe nogen af dem, da jeg synes mine katte får bløde klør nok, af at de bliver klippet.. hehe smiley

http://www.softpaws.com

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Softpaws - Så kan de ikke kradse
  • #1   10. jun 2007 Det er omtrent det samme som at "declawe" sin kat, hvis du spørger mig. Prøv lige at forestille dig en kat i fuld firspring gennem luften med flotte farvestrålende poter - og forestil dig så at den rammer jorden med et bump, fordi de her bløde gummidutter ikke fungerer som kløer, så man kan holde fast i det man nu lander på =)
    Katte har kløer - er man ikke til lidt rivemærker og flossede møbler, så skal man overveje at investere i en hamster istedet smiley

• #2   10. jun 2007 Hehe jaaa.. Synes det er noget underligt noget.. smiley

• #3   10. jun 2007 Hehe...

Så står der dælme...;
    "Because you love your cat... and your cat will love you for it..."

Hmm... hvordan ved det lige det... har de spurgt kattene om de elsker at havde farvestrålende debidutter på deres klør...? :s

• #4   10. jun 2007 . Julie Malacia . jaaa det er jo nok kattehviskere der har lavet dem GG

• #5   10. jun 2007 Ja, de er for sære.. Fandt siden fordi en inde på en fotoside lavede reklame for den.. Hun var helt vild med de der tutter til neglene.. På hendes billeder kan man også se at de har forskellige farver på, alt efter hendes humør.. hehe..

• #6   10. jun 2007 Jeg siger bare held og lykke med at få dem på katten, mine katte har slet ikke tålmodighed til at ligge i længere tid, medmindre de bliver kløet!
    Desuden tror jeg de ville blive mobbet af alle de andre katte i nabolaget, hvis de kom ud med sådan nogle på tæerne! smiley

• #7   10. jun 2007 Vi har ikke brug for den slags.

Hvis vores katte begynder at kradse i noget, svinger vi dem ca. 5 gange rundt i halen. Det virker - så kradser de ikke den første tid.

Nej, selvfølgelig gør vi ikke det. De kradser faktisk meget meget sjældent steder her, de ikke må. Måske fordi de har muligheden for at komme ud og kradse ind imellem.

• #8   10. jun 2007 For fanden da May-Britt... fik lige et chok, da jeg havde læst de 3 første linier... *g*
    Men vi har jo også kun det skæg, vi selv sidder på... smiley

Vi har et par stykker der kradser i sofaen og sengen... det bliver også fixet nemmest ved at vi lige klipper spidsen af deres klør af en gang om måneden ca...

• #9   10. jun 2007 ja man kan købe sig fattig i meget bras.

• #10   10. jun 2007 Ja amerikanerne er ikke raske men, men jeg er helt sikker på at katten VIL elske at få dem på hvis den kendte alternativet...! Jeg er glad for at de er opfundet så mange færre amerikanske katte skal lide...

• #11   10. jun 2007 Amerikanere.. De er godt nok gaga nogen gange. De har en heeelt anden holdning til katte (og andre kæledyr9 dervore. Nogen gange kan man undrer siger over hvorfor de overhovedet vil have kat, hvis katten ikke må være kat.

Ja, min katte kradser, og de nyder det!! Men det er altså kun deres forskellige kradsetræer det går udover.
    Har man bare noget katten må kradse i, så er det jo intet problem med møbler osv. I hvert fald ikke med den type jeg har. (dvs. intet af f.eks. læder)

Mine katte får klippet kløer, men kun når de skal til udstilling, de er nemlig så velopdragne at de ikke kradser mig :o) Også selvom jeg putter dem i bad :oP

• #12   10. jun 2007 Ida - Hvis du mener det med at de operer deres kløer væk? Så synes jeg det er dyremishandling, og ja, det her er da et bedre alternativ. Man kunne dog ønske sig at amerikanerne bare ville lære at acceptere katten som den er, inclusiv kløer :o)

• #13   10. jun 2007 Syntes amerikanere har det med at overdrive alt...
    Deres små hunde skal ha tøj og smykker... de menneskegører deres dyr alt for meget...
    Jeg kalder godt nok mine katte for mine børn, men giver dem da ikke tøj på eller kører dem rundt i klapvogn...

Det virker generalt som om, kæledyrene i usa ikke må være rigtige dyr... i hvert fald ikke i storbyen...

• #14   10. jun 2007 Eva - det er præcist det jeg mener...Det er meget grov dyremishandling...!

Kommentér på:
Softpaws - Så kan de ikke kradse

Annonce