{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for kameraet..
  • #1   16. jun 2007 Prøv at sidde lidt og kæl med ham, og tag så kameraret frem - uden at bruge det - og giv ham så masser af ros og en godbid hvis ham bliver liggende.
    Han er nok bange for det, fordi han ser det som en trussel. Hvis ham kan forbinde det med noget dejligt - altså nus og godbidder, ville frygten for det nok forsvinde.


  • #2   16. jun 2007 Jeg har det samme problem herhjemme - og det er ikke bare et spørgsmål om at rejse sig op og gå. Nej, så snart han ser kameraet, får han et skræmt udtryk i øjnene og så flygter han!! Sjovt nok er det mit digitalkamera, der er det største problem, så jeg forsøgte med det "gammeldags" og det kunne han godt leve med......

    Den store forskel på mit digitalkamera og det gammeldags er, at det gamle "siger" noget, før det gør noget og det er øjensynligt okay. At blitzen går igang uden advarsel virker muligvis skræmmende på ham - og der er jo det samme problem på en mobiltelefon smiley


  • #3   16. jun 2007 drop blitzen i starten... leg med katten med mobilen eller kameraet og som Gonzalez siger så er afledning en god ting smiley ... og ros ros og ros...

    Her hjemme går det fint med det smiley


  • #4   16. jun 2007 prøv så vidt muligt at undgå blitz det er ofte det der skræmmer...

Kommentér på:
Bange for kameraet..

Annonce