Så skete det (ekstra familiemedlem) {{forumTopicSubject}}
Ja, så skete det jeg ellers havde sværget ikke ville ske..
Vi skal have vores 3. misser (og NU er det også den sidste *GG*) og det kunne selvfølgeligt ikke være andet end endnu en skovtrold.
Min kæreste og jeg er faldet for den mest bedårende lille pelsklump med det mest fantastiske udtryk, og vi måtte bare eje skønheden..
Vi har længe fulgt ham på tæt sigt, da jeg er så heldig at være veninde med den skønne opdrætter af fisen. Dette har dog også sine ulemper, da jeg derfor på ingen måder har kunnet stå for den bette, og nu er det så endt med at familien i Roskilde skal forøges med endnu en hanmisser.
Vi glæææder os som bare pokker, og der er meget meget lang tid til Juli måned!! Dog er den smukke AL ventetiden værd.
Siden jeg fik min første skovkat har jeg ledt efter en kat af hans kaliber. En smuk sølvmisser med det perfekte udtryk (også ud fra NFO-standard) og med det helt rette temperament til både mig, min kæreste SAMT vores nu 2 andre katte herhjemme.
Derfor kunne jeg simpelthen ikke vælge anderledes end jeg har gjort. Jeg kunne ikke lade ham blive en andens, og værre havde min kæreste det næsten.
Han er HELT solgt, og glæder sig, hvis muligt, endnu mere end mig. :0) hihi
Så ja.. Vi skal have vores lille Callisto-misser fra DK Kastbjerg, og hvor vi dog bare GLÆDER OS og ser frem til at han snart flytter ind.
- Vores store basse.. Tænk sig. Han vejer allerede i en alder af 11 uger næsten 1900 gr. Det er jo næsten 2 kg!!
Det er jo enormt at tænke på.
Min store hankat herhjemme vejede pænt da han var 12 uger, og han vejede 1700 gr.
Callisto er 11 uger og vejer næsten 200 gr mere!! Kan jeg slet ikke begribe. hihi.
Tror jeg ender med et stort pragteksemplar af en kat i ham. ;0)
Hvis I skulle have lyst til at tage et kig på vores skønhed kan I kigge her :
http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12239
Tak til dem af jer der gad at læse med.
Brændte bare sådan for at dele min glæde med Jer!!
Jublen fra Camilla
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
Som du ved... INGEN andre end DIG, kunne blive den lykkelige ejer af Callisto - hvis det ikke skulle være mig selv! Han er virkelig en ener!
Og ja, i mine øjne er han et pragteksemplar og som du ved, fortryder jeg stadig på må og få, at han ikke skal blive hos mig!!
Men der er ingen jeg hellere ville overlade ham til, end jer!
Jeg ved han vil blive beriget med den største mængde kærlighed, omsorg, putten, nussen, legen og al den forkælelse han overhovedet kunne tænke sig.
Han har skønhed som bare pokker, et utroligt afbalanceret, roligt og strækt temperament.
Han er en putter, en rigtig "mor-og-far-killing". Han er nysgerrig, legesyg, hengiven - han er PERFEKT!
- Og jeg ved vi deler opfattelsen omkring ham, vi har jo samme smag og som vi tit har snakket om, hvor er det utroligt, at Diva og Jaguar netop kunne lave en (faktisk 2(Titan)) - af den kaliber, som vi har søgt SÅÅÅÅ længe. En hankilling med den perfekte lyse sølvfarve, det smækreste look, den store, robuste størrelse, med et fantastisk temperament, skønne forældre og en super stamtavle. - Og så endda den sorteagtige snude...
IHHH.. Vi har vist også begge været solgt fra dag 1.
Selvom jeg vil savne ham som bare f.... og virkelig mangler ham hos mig, ved jeg at jeg altid er med i hjertet og får lov at være med på klods hold.
Du ved hvad han betyder for mig og jeg ved han vil få det fantastisk hos jer.
Tak, fordi I vil passe på mit hjertebarn, give ham varme, tryghed og glæde.
LOVE YOU ALWAYS!
Mysser fra mig - og selvfølgelig også fra Callistobassen!
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Du har fået fingrene i den smukkeste lækreste lille hanmisser jeg længe har set (også selv om hans farmand er smækkerlækker)..
Og ja, han vejer da godt til, af sådan en ung misser at være.. Bare vent til når han bliver voksen og skal stå og ælte dig oven på maven når du skal sove..
Og de to andre tager sikkert rigtig godt i mod ham
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Hø hø
Hvor er han bare lækker og smuk på en og samme tid ;-)))
Stort tillykke med ham ;-)))
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Og ja han er bare super lækker.... Vi var jo ovre hos Lykke og møde alle 4 mislinger og vi kunne godt se han var noget særligt...
Er rigtig glad på dine vegne... og glæder mig til at hører meget mere om ham og evt møde ham igen...
Knus Naja
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Og bare rolig Lykke.. Vi alle 4 herhjemme skal nok passe godt på ham og sørge for at han får det som blommen i et æg. Her vil der altid være plads og kærlighed til ham, og der vil blive ydet al den omsorg for ham som han overhovedet orker. *GG*
Og selvfølgeligt skal du da nok være med på klods hold. - Er du jo selv med de katte du ikke har opdrættet. Du vil altid have en speciel plads hos os!
Glæææder mig sådan til at få ham hjem..!!
:0) Og tak Camilla... Synes også selv at jeg har fået fat i den mest bedårende og fantastiske lille killing.. Har godt nok været heldig har jeg..! - Er glad for at du kan dele synet lidt med mig! :0)
Ikke flere der vil se lidt på min nye misser?? :0)
Er så glad for at kunne vise ham frem og kunne sige MIN MIN MIN. :0) hihi..
I ønskes alle en deeejlig weekend og god Sankt Hans i morgen!
Så skete det (ekstra familiemedlem)