1.374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Betændelse i kejsersnit Betændelse i kejsersnit

Hej

Kan nogen hjælpe til imorgen, jeg kan ringe til dyrlægen...???

Der er gået betændelse i Amanda´s kejsersnit, hun får ellers penicillin, men det løber ud på mave...

HVAD KAN JEG GØRE TIL IMORGEN..???

KAN JEG GØRE NOGET..

HJÆLP HJÆLP HJÆLP

KnuZz Mette

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betændelse i kejsersnit
  • #1   20. jun 2007 Ja,ingen tvivl,hun skal til dyrlæge med det samme.

• #2   20. jun 2007 Har lige talt med en dyrlæge..
    Hun bad mig lægge varme omslag til imorgen, og kontakte min egen dyrlæge imorgen...

Håber det hjælper..

• #3   20. jun 2007 Jeg vil også mende at hun skal til dyrlæge nu i nat.. Du skal jo også kunne sove roligt uden at tænke på om hun klare natten uden dyrlæge besøg..

hvid du ikke forstår hvad jeg skriver er det fordi jeg er lidt oprivet over dyrelægen du snakkede med...

Håber at nyt fra dig..

• #4   20. jun 2007 Uff,hvor væmmeligt....håber det bedste...

• #5   20. jun 2007 Ja og de nægter stadig at se mig..
    Så jeg holder øje med hende, og kontakter egen læge kl 8..
    Så jeg våger over hende..

• #6   20. jun 2007 Sikke en dyrelæge... Uha hvor er jeg glad for min dyrelæge hun kom ind på kliniken på sin fridag for og aflive en killing for mig...

Krydser finger for dig mette) held og lykke med Amanda) Mange knus og tanker fra mig...

• #7   20. jun 2007 Er oppe nu, og der mangler et sting nederst i hendes snit.. Så jeg kører her til morgens....

Holder jer opdateret

KnuZz Mette

• #8   20. jun 2007 hejsa: jeg har selv fået kejsersnit da jeg fik min datter og et par dage efter jeg fik mine clips ud løb der os betændelses ligende væske ud og det så åben ud på midten så jeg gik i panik og skyndte mig ned til vagtlægen men han sagde det var meegt normalt og det forsvandt os efter et par dage...

god bedring med din kat.

• #9   20. jun 2007 Jo tak...

Håber de tager mig mere alvorligt, for det ser ikke godt ud..

KnuZz

• #10   20. jun 2007 Rigtig god bedring med hende Mette. Hvad er det da for nogle dyrlæger I har i området.

Da Hjalte havde forbinding på, sagde vores dyrlæger, at vi bare skulle ringe uanset hvornår, hvis der blev problemer. Og de har virkelig været der, når det gjaldt. Og det var jo på ingen måder livstruende som det er med det både du Mette - og som Britta har stået i med jeres katte. Jeg er altså rystet over, at I og dyrene bliver udsat for det.

• #11   20. jun 2007 godt nok en frækhed han skulle i hverde fald ikke arbejde som dyrlæge mere.hvad er jeg glad at vi kan få fat i vores til hver en tid de er bare lægevagten som giver dyrlægen besked.da jeg en søndag skulle have hjælp de tog 15 min og han ringede tilbage kl 6.15 om morgenen .

• #12   20. jun 2007 lægen ringede åz i nat, hun ville bare ikk se mig, med Amanda...
    Men jeg har allerede fået fat i lægehuset, og kører mine børn afsted, og tager hende med, og så direkte derind...

KnuZz Mette

• #13   20. jun 2007 uha hvor er det vbemmeligt, skriv hvad der sker, håber det bedste for missen.

Kæmpe potekram og pelsstrøj fra alle mine misser her.

• #14   20. jun 2007 Jeg forstår heller ikke det der, der er vel ikke andet end man må sige, min kat er syg og jeg vil gerne have du tilser den, den er da svær for dem at komme ud af.

Jeg syntes det er svineri når de ikke vil se til de syge dyr, så skal de melde sig ud af vagt ordningen, problemet er vel bare at det kan de ikke.

Jeg har dyrlæger i nykøbing og de afviser mig aldrig når jeg ringer, der har været en der prøver at bede mig se det an for anden gang, men der insisterede jeg, og så tog han den også med det samme.

Held og lykke med hende.

• #15   20. jun 2007 Hej igen...

Er kommet hjem fra lægen, og fået mere penicillin..

Hun fik en krave med hjem, til når hun er alene hjemme..
    Hun må ikk vaske i såret, da hun tager stingene med ud, heldigvis gror hun hurtigt sammen, og der er ikk sket noget, men hun er gul af snask, så jeg skal holde hende ren..

Vi skal til kontrol igen mandag..

KnuZz Mette

• #16   20. jun 2007 det lyder godt, så skal det hele nok gå. held og lukke med hende.

• #17   20. jun 2007 Rigtig mange tak..

Det er rigtig dejlig,t med den støtte man kan hente herinde..

Jeg har mødt mange, der har tænkt meget på mig, de sidste par dage..

Manga tak & KnuZz Til alle der følger med..

• #18   20. jun 2007 Nej det sagde dyrlægen godt, og jeg fik en krave, men kun til hun er alene, da hun ellers ikk kan vaske de små...
    Jeg går lige pt hjemme, og kan holde øje med hende..

KnuZz

• #19   20. jun 2007 Dejligt at høre, at det ikke var alt for slemt... Så er det bare med at holde det rent...

Jeg er sempelthen fuldstændig chokeret over sådan en dyrlæge (vagt dyrlægen), at de ikke ville se hende... Jeg var bare blevet så gal, hvis det havde været her, at de ikke ville se en af mine katte, hvis den havde det skidt, også fordi man selv bliver vildt nervøs, når man ikke ved, hvad der sker...

Men dejligt at det gik godt for jer... Så skal såret bare hele... Men dejligt at læse, at du er så ansvarlig, at du ringer til dyrlægen flere gange, og skynder dig at tage afsted imorges... Og at du har været der for hende hele natten... Man tydelig "mærke" hvor meget du elsker din pige...smiler....

• #20   20. jun 2007 Håber der snart falder ro på hos jer Mette. Det er altså også meget I har været igennem den sidste tid.

Du har ret. Det er rigtig dejligt med de kontakter man kan få herinde. Det har virkelig også betydet meget for mig at have nogen at kunne dele bekymringer og bestemt også glæder med.

• #21   20. jun 2007 Mette har din hunkat feber, og hvor mange dage siden er det, hun fik kejsersnit?

Mange katte får nemlig på ca. 4. dagen efter operationen en allergisk reaktion på trådene, og så bliver såret rødt og væsker en del. Samtidig både kløer og svier det, og det er derfor, katten "piller".

Det aller bedste er at give hende både noget smertestillende og noget kløestillende. Det hjælper i løbet af en times tid, og så er det ikke nødvendigt med krave. Den stresser katten, og stress sinker sårhelingen.

Af smertestillende kan du bede dyrlægen om enten Rimadyl (piller) eller Metacam (flydende).

Det kløestillende kan du selv købe, hvis dyrlægen ikke vil ordinere noget. Det hedder Tavegyl og fås i håndkøb. Det er uden bivirkninger, og er for øvrigt et råd fra min dyrlæge.

• #22   21. jun 2007 Petrine...

Ja jeg elsker hende over alt på jorden, hun er min første rigtige dejlige tøz..

Hun er vidunderlig, vi købte hende, for nogen fra vores bryllup sidste år..

Hun er mit et og alt..

KnuZz & Kram til alle her på tråden..

• #23   21. jun 2007 *Britta*

"Mega
    Hvor meget må man give en kat af Tavegyl? Jeg har en kat, som bliver ved at rive et parringssår op og det ser ud til det klør forfærdeligt på hende. Så jeg vil prøve at få fat på de piller. Men skal lige vide hvor meget hun skal have?"

I det tilfælde ville jeg først og fremmest spørge dyrlægen, om han ikke vil ordinere Medrol.
    Med Tavegyl kan du starte med 1 tbl. og derefter ½ tbl. daglig.

Kommentér på:
Betændelse i kejsersnit

Annonce