3.853 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

katte fra dyreinternater katte fra dyreinternater

i forbindelse med at der lige er blevet oprettet en gruppe med katte fra dyreinternater, kunne jeg godt tænke mig at høre hvad folks holdning til det er. Er det noget i overvejer når i køber kat? Evt. hvorfor ikke?
Kan godt se at folk med racekatte nok ikke overvejer dette, dog fik vi selv tilbudt en mc på 3-4 år første gang vi ledte. Men hvad med jer andre?
Jeg vil nok aldrig købe kat på en anden måde. man føler man gør en god gerning og gir katten en chance mere.
Og desuden er alt jo fikset (Vac. steril. osv.) for 500 kr.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte fra dyreinternater
  • #1   21. jun 2007 jeg har lige købte sorte fra ingeskattehjem

• #2   21. jun 2007 Da i skulle have en lege kammerat til Toulouse tog vi på inges Katte hjem i Glostrup.. men alle de killinger de havde var solgt.. derfor fandt vi en gannem den blå avis i stedet for og det blev Tiger..

Naja

• #3   21. jun 2007 trixie har vi hentet på odder kattehjem og henter gerne en kat sådan et sted igen

• #4   21. jun 2007 Min kat er fra internat...

• #5   21. jun 2007 Jeg har ikke de store planer om at anskaffe mig en kat fra et internat, men har en drøm om at starte et internat (måske kombineret med pensionat) op her i Vestjylland. (Der er mangel på dem herovre).

• #6   21. jun 2007 www.kattegalleri.dk/grupper/kattefradyreinternat
    Hvis man skulle være interesset i den gruppe smiley Vi er nemlig kun 2

• #7   21. jun 2007 Min søde Louie er købt på Inges Kattehjem i Odense, og det har jeg det helt fint med.
    Det hele er ordnet, og det er nu synd at alle de dejlige katte skal bo der i burene...

• #8   21. jun 2007 ja jeg har også bare lyst til at købe dem alle, når jeg er derude. De gør jo virkelig alt for at blive set smiley

• #9   21. jun 2007 Jeg har min Emma fra internat og hun er racekat med stambog, så det kan lade sig gøre, selvom det muligvis ikke er det mest almindelige. Jeg vil klart gøre det samme igen hvis jeg skal på et tidspunkt skal have flere, og for mig behøver det altså ikke være en stambogsført racekat.

• #10   21. jun 2007 we. den grupper har jeg oprettet smiley syns det er dejlig at ma kan købe katte fra internatter. derfra kommer mille nemlig.

• #12   21. jun 2007 Min ældste kat er fra internatet ude i rødovre. jeg har aldrig fortrudt at jeg fik hende der fra.
    smiley

• #13   21. jun 2007 Manfred er fra Inges kattehjem.

Karla, Dagmar, Solveig, Sigrid, Thorleif; Ester, Flemming, Verner og Gudrun er fra kattens værn internatet i Sønderborg.

Elmer og Iver er "arvet" af min søster da hun ikke måtte have dem i sin nye lejlighed....

Så alle mine 12 er "genbrugskatte".....

Hilsen Dorte og de 12 nussemisser.

• #14   21. jun 2007 Jeg har aldrig haft andet end genbrugs/overskuds/tilløber-katte. Og så længe der er katte i overskud, vil jeg aldrig anskaffe andre katte end disse.
    Som frivillig for et dyreinternat har jeg besøgt op mod et par hundrede katte fra internat. Disse katte har ikke altid haft den bedste start på livet, og alligevel møder jeg gang på gang de skønneste katte, og ofte udtrykker ejerne at netop deres kat(te) er det perfekte valg. Personalet på dyreinternaterne gør ofte også en del ud af at matche kat og ejer, nok en medvirkende grund til alle de successer.

Christina Leona: Jeg forstår fakisk godt at Inges Kattehjem kun vil sælge to killinger eller en kat til hjem hvor der er kat i forvejen - hvis det altså er indekatte, det drejer sig om, og det er det vist. Det er snarere boligforeningernes husdyrregler den er helt gal med!

Kommentér på:
katte fra dyreinternater

Annonce