Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Capstar til lopper?
  • #1   24. jun 2007 advantage det er pipetter ik?.. ligesom frontlinen..

• #2   24. jun 2007 Der var en tråd i går om capstar vet.

• #3   24. jun 2007 dvs i forgårs d. 22.

• #4   24. jun 2007 Natascha: Nej, men det var da en erfaring smiley
    Det der skete var enten en allergisk reaktion eller også var det noget med at kattene blev helt bimse af loppernes dødskramper.

• #5   24. jun 2007 ja jeg har også, da jeg søgte på nette efter capstar, fundet en masse der har skrevet om capstar.. og det var faktisk kun positive ting der blev sagt.. og jeg er ved at være desperart mht de lopper nu, derfor jeg vil prøve capstar og advantage eller program vet...

• #6   24. jun 2007 ja jeg tror jeg har brugt for en formue i frontline vet.. og har været ved min dyrlæge, for at få hjælp.. han sagde bare at så måtte jeg flytte, for at komme af med dem... helt ærligt altså... det er da ik at hjælpe.. blev sq lidt sur på ham.. så jeg gik også på jagt på nettet.. og har fundet et sted, hvor jeg kan købe det hele.. så det gør jeg.. sidste chance.. ellers er jeg på herrens mark..

• #7   24. jun 2007 Jeg troede ellers, at alle de nymodens loppemidler kunne udrydde lopper både på katte og i huset. (måske man skulle til at loppeforebygge....)

• #8   24. jun 2007 jeg har heller aldrig haft problemer med lopper før.. og har altid givet mine en kur to gange om året.. det var nok.. men ikke med den lille her.. de vil bare ik slippe ham.. og sjovt nok, så har mine andre katte eller mine hunde lopper?..

• #9   24. jun 2007 ikke lopper..

• #10   24. jun 2007 Ja, det har jeg også tænkt, at lopperne bliver immune. Sådan er det jo gået med lus og lusemidler. Men pyh, jeg håber vi går fri her. Lopper er noget fanden har skabt.

• #11   24. jun 2007 ja det har fanden skabt i en ond drøm... øv.. og de bider mig.. og jeg der er overfølsom for insekt bid, der er det ik sjovt.. må tage en allergi pille tit lige i tiden.. surt.. så håber at det her kan få dem væk..:)

• #12   24. jun 2007 Mette: Jeg x' er fingre for, at capstar udrydder hver eneste loppe hos jer!

• #13   24. jun 2007 tak.. x'er også selv.. nu har jeg døjet med dem i 1½ måned..

• #14   24. jun 2007 oki det var da længe.. godt du kom af med dem.. tror jeg vil prøve med capstar og advantage, som du brugte.. smiley

• #15   24. jun 2007 hvor længe gik der fra behandlingen til de var væk?

• #16   24. jun 2007 oki det vil da være dejligt hvis det også går så hurtigt her.. smiley

• #17   24. jun 2007 Vi har aldrig døjet med lopper som sådan. Vi havde et enkelt tilfælde for 5-6 år siden, hvor alle katte fik loppekur. Siden har vi ikke haft problemet.

Vi giver ikke loppekure hele tiden, for som der også er skrevet, så bliver de immune overfor loppekure, så man i længden kan døje utroligt meget med dem.

Capstar er et rigtigt godt middel der virker her og nu, men efter 48 timer forsvinder effekten af det, så det er ikke noget man skal bruge for at holde lopperne nede. Det kan bruges i nødstilfælde, så hvis man ikke "overdoserer" sine katte med diverse loppemidler, så vil lopperne heller ikke blive immune overfor det..

Ikke engang da vi havde hund, brugte vi diverse loppemidler, så det er ikke sundt i længden.

Forresten kan der komme svære bivirkninger ved gravide hunkatte, hvis de får loppemidler. Det er set nogle gange, at killinger fødes deforme og ikke særligt levedygtige, så man skal nok lige være lidt varsom med brugen af midlerne..

Kommentér på:
Capstar til lopper?

Annonce