{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Lopper {{forumTopicSubject}}

Ihh det er dejligt med KatteGalleri.dk. Man kan næsten altid finde svar på spørgsmål når man søger i forum.

Jeg har dog lige et enkelt spørgsmål... Det ser ud til at vores 3 indekatte har fået lopper. Fandt en død loppe igår og vores ene hunkat klør sig meget. Vi har ellers forebygget med Frontline jævnligt, men det virker tilsyneladende ikke.
Jeg har så læst mig frem til herinde, at det er en idé at prøve noget der hedder Advantage og Capstar... Så spørgsmålet er: Kan det købes i håndkøb på apoteket eller skal jeg til dyrlægen?

God aften til alle.
Tanja.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper
  • #1   29. nov 2011 Du kan ihvertfald købe det ved dyrehandlere og dyrlæger.. Ved ikke med apoteket?

• #3   29. nov 2011 Tak for svarene. smiley

Jeg har endnu ikke set en levende loppe, men det at jeg har fundet en død og at hun klør sig sådan, gør at jeg ikke vil tage chancen at vente længere. Så jeg smutter på apoteket imorgen. smiley

• #5   29. nov 2011 Ej hvor sjovt... Chili har lige været med på badeværelset og drikke vand i håndvasken og der var så små røde pletter i vasken efterfølgende. Det må da være et sikkert tegn så. Tak for det gode råd. smiley

• #6   30. nov 2011 Så er Advantage købt og taget i brug. Capstar var udsolgt både på apoteket og hos dyrlægen men kommer hjem imorgen.
    Så nu håber jeg vi kan blive loppefrie igen. smiley

Kommentér på:
Lopper

Annonce