941 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

dyrlægebesøg dyrlægebesøg

Jeg bliver inden for nogle uger den lykkelige ejer af en lille ragdoll dreng, det er første gang, jeg har kat, og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor tit jeg skal tage ham til dyrlæge for at blive vaccineret og ormekur etc. Han har fået ormekur og er blevet vaccineret første gang, når jeg får ham.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlægebesøg
  • #1   24. jun 2007 4-6 uger efter 1. vaccine skal han revaccineres.

Tillykke med den lille ny

• #3   24. jun 2007 Ormekur hver halve år???? WHAT, der er noget jeg har glippet, er det seriøst ? og meget vigitgt ?

• #4   24. jun 2007 lundkvist: så må jeg nok hellere tage mig sammen få det gjort... skal man have fat i dyrlægen eller hvordan ?

• #5   24. jun 2007 Tillykke med den lille nye misling Heidi..
    Har din opdrætter ikke oplyst dig om med revacc ?
    Hvis han lige har fået ormekur,så behøver han da ikke at skulle have det igen allerede..Hvis han er indekat;o)

• #6   24. jun 2007 tak, jeg glæder mig også som en gal til at få ham.
    han er en indekat, så han bliver ikke så udsat mht orm, men jeg har læst meget forskelligt alt fra at nogen aldrig giver deres indekat ormekur mens andre gør det meget oftere.

• #8   24. jun 2007 lundkvist: er det noget der koster en halv bondegård?

• #9   24. jun 2007 Helene: han får råt kød engang imellem... men ringer lige til dyrlægen imorgen tror jeg, og hører hva de siger smiley

• #12   24. jun 2007 Jeg ringer og snakker med dem imorgen, så ser vi hva de anbefaler mig at gøre/købe smiley

det var da godt jeg lige kiggede her forbi smiley

• #13   24. jun 2007 og nå ja:

Heidi: tillykke med katten - glæder mig til at se den smiley

• #14   24. jun 2007 tak Gitte og Lena. nu får jeg også snart nye billeder af ham. jeg får ham først til august, men jeg tænker meget på ham. Snakker en del med opdrætteren, men det er også rart at snakke med andre, der har katteerfaring.

• #15   24. jun 2007 Heidi; det er godt at du har så god kontakt med din opdrætter,bare spørg løs der,eller som her *S*
    Vi skal prøve at hjælpe i det omfang vi kan og har viden til..hvor er han da bare rigtig kær,glæder mig til at se de nye billeder af prins charming ;o)

Jeg har også lige været ude og se min nye baby i dag, uha da da da ,han er bare en rigtig lækkerfis.Glæder mig så meget til at få ham hjem og jeg er så glad for at jeg bare kan komme forbi og se til ham så tit jeg vil ;o)

• #16   24. jun 2007 det er dejligt at i herinde er så åbne og nemme at snakke med.

ja man går og bliver mere og mere spændt i takt med, man ser ham blive større og få mere personlighed.

• #17   3. jul 2007 heidi´- tillykke med ham. jeg står i samme situation. Får min misser d. 11. august, og jeg er ved at dø af spænding. Heldigvis ser jeg ham hver dag, men det er rigtigt at det er sjovt at se at han bliver større og får mere personlighed. Hvornår får du din? smiley

• #18   7. jul 2007 Hei Anne E,
    jeg får ham den 24. august, jeg glæder mig bare så meget, det bliver virkelig dejligt med lidt liv i huset fra sådan en lille trold :o)
    Ja det ervirkelig sovt at se, at han vokser, og det går hurtigt her i starten.
    og tillykke med din lille ny dreng.

• #19   7. jul 2007 Heidi: ihh hvor skønt, ja det er meget sjovere med en lille mis i huset - det kan ligesom skabe meget mere liv, og man bliver jo så glad når man kommer hjem til dem smiley ej hvor er det skønt. Tusind tak. Du må tage en masse billeder af ham under hele vokse-perioden, det er så sjovt at se om noget tid smiley God fornøjelse.

• #20   9. jul 2007 tunsind og i lige måde,
    ja jeg bliver helt forbløffet over at se, hvor hurtigt han vokser :o)

Kommentér på:
dyrlægebesøg

Annonce