Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlægebesøg
  • #1   18. maj 2024 det er ikke ualmindelig at de bliver sure over et dyrlægebesøg
    derfor bør man også undgå at lade dem gå i den evt periode med medicin. Netop fordi der er nogen som bliver fornærmet

• #2   18. maj 2024 Mener du, at den simpelthen bare ikke skal lukkes ude efter dyrlægebesøget eller i hele behandlingsperioden (2x 14 dage) ?

• #3   19. maj 2024 ja det mener jeg faktisk
    det er jo vigtigt at katten får sin medicin
    så hvis katten er af den mening at man så bare er sur og bliver væk, ja så får den jo ikke den behandling som den skal have

det er vigtigst i starten, for det er her risikoen er størst for at katten bliver sur og går hjemmefra

• #4   19. maj 2024 Mine kan godt blive fornærmede, indtil de bliver nusset bag ørerne, og så er det hele glemt igen. smiley

• #5   20. maj 2024 Jeg har altså behandlet katte som boede ude og i min optik, skal du ikke holde den inde, med mindre at dyrlægen har sagt det.

Hvis Freddie bliver sur, hjælper lidt nus og en godbid - og Lucas? Ja han skal bare have lov til at ligge og surmule under sofaen smiley

• #6   22. maj 2024 Tak for rådene; det viste sig, at udeblivelsen skyldtes, at han var blevet lukket inde i drivhuset (guderne må vide, hvordan???) - og derefter er det gået ganske godt med simpel bestikkelse i form af kylling og leverpostej!

Kommentér på:
Dyrlægebesøg

Annonce