605 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Skal undvære mine katte i 14 dage :'-( Skal undvære mine katte i 14 dage :'-(

Jeg er nu kommet hjem efter at have afleveret mine to prinsesser hos min svigermor. Her skal de bo i 14 dage, mens vi er i Italien... Jeg havde det egentlig rigtig godt ved tanken, men nu, efter de er afleveret, kommer det virkelig bagpå mig, hvor hårdt det er at skulle 'forlade' dem i 14 dage. Jeg savner dem allerede!!! hehe.. Også fordi min svigermor har en kat i forvejen, som lige skulle vise, at der var det altså ham, der bestemte, da de kom. Mille - min ene kat - er sådan lidt sky i det, så hun gemte sig bare under sengen det meste af tiden, mens jeg var der (var der i flere timer, for at se hvordan det gik!!)... Malou synes bare, det hele var rigtig spændende, og Felix (den anden kat) var da bare det sjoveste i verden!!... Hun snuste ham lige i hovedet, og fik da også næsten et par på hovedet (hun nåede at undvige) - hun ejer altså ikke frygt den mis... Men Mille derimod!!! smiley Er så bange for, hvis hun nu kommer til at tilbringe 14 dage under sengen, fordi hun er bange for Felix!! Og jeg har næsten slet ikke lyst til at tage afsted, fordi jeg kunne mærke, hun var så bange... Men nu er ferien planlagt, og jeg er bare glad for, de ikke skulle på pension! Men tænker virkelig meget på mine piger - håber bare ikke, Mille får ar på sjælen af denne voldsomme oplevelse! Heldigvis har min svigermor sagt, at hvis det ikke går, så kommer Felix hjem til hendes datter og er, mens pigerne er på besøg... men alligevel... uh - de mangler her i det lille hjem lige nu..

- Havde lige brug for at komme ud med det, da resten af den lille familie herhjemme bare synes, jeg er tosset smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal undvære mine katte i 14 dage :'-(
  • #1   1. jul 2007 Kunne det ikke lade sig gøre at din svigermor kom hjem til jer og gav dem mad og vand mens i var væk, det ville i hvert fald være det bedste for din lille skræmte kat...

Men jeg kan godt følge dig der er aldrig sjovt at skal være væk fra dem så lang tid af gangen, sidste år var jeg ude og rejse i 3 uger og det var ikke til at holde ud til sidst pga kattene der hjemme, men det gik nu godt smiley

• #2   1. jul 2007 Batman-Pusser-Bailey: Nej, det er ikke muligt, da vi ikke bor i samme by, desværre.. Selvfølgelig ville det ellers have været det bedste. Men alternativet til denne løsning var, at de skulle i kattepension, og så tror jeg alligevel, at jeg har det bedre med, at de er i hjemlige omgivelser og kan blive nusset om.. Håber bare, at Mille lige skal have et par dage til at falde til, og at hun så slapper af.

Carina T: Tak, - føler mig bare lidt fjollet, det er jo 'kun' katte, og ikke børn..hehe.. Fik nemlig atvide, at jeg lød som en nybagt pyllermor, der ikke har været væk fra sit barn før, hehe... Men det er nu nok også lidt det samme..

Men nå - glæder mig også helt vildt til at komme ned til noget sol og sommer, så det skal nu ikke ødelægge min ferie. Slet ikke. Og jeg kommer jo, trods alt, hjem om 14 dage, og så skal de rigtig forkæles og nusses og pusses om smiley

• #3   1. jul 2007 Ok ja kan nu godt se at det ikke kan lade sig gøre når i ikke bor i den samme by smiley

Du/i må havde en rigtig god ferie i de 14 dage, og ikke tænk så meget på dine misser smiley det skal nok gå...

• #4   1. jul 2007 Tak smiley Jeg vil prøve ikke at tænke så meget på dem... Og bare nyde min ferie.. Måske bliver det så bare, for engangs skyld, ikke så slemt at skulle hjem igen, når den tid kommer.. For så er der noget at komme hjem til :-))

• #5   15. jul 2007 Så kom dagen, hvor jeg endelig skulle se mine små prinsesser igen... Havde virkelig glædet mig og savnet dem.
    Heldigvis har de bare haft det så godt her hos deres 'farmor', og de har også begge fået et godt forhold til Felix.. Så det kan vi i hvert fald godt gøre en anden gang smiley

Kommentér på:
Skal undvære mine katte i 14 dage :'-(

Annonce