{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Tør pels {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ...

Både Walther og Carlo har fået meget tør pels efter vi har skiftet fra fedtet tørkost til fedtfattigt tørkost fra Royal Canin.

Vi tænkte at det nok skyldtes at der ikke var nær så meget fedt i det nye mad, så vi begyndte at blande lidt raspolie i maden. MEN det lader ikke til at det hjælper på dem, deres pels er stadig tør.

Er der nogen der ved hvad pokker jeg kan stille op mht deres pels når nu de SKAL værepå diærfoder?
Om der muligvis er et andet produkt fra Royal Canin der er bedre?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Knus Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tør pels
  • #2   8. jul 2007 uf okay det var en hård løsning, de flår mig til blods smiley

    MEn hvis der ikke er andet at stille op, må jeg ved ty til den metode - tak for svaret smiley


  • #5   9. jul 2007 jeg har også kun det råd at du skal vaske dine katte med shampoo, det er det bedste du kan gøre. ikke for tit, men en sjælden gang imellem... det er rigtig godt for kattenes pels og hud

  • #6   9. jul 2007 Jeg kan slet ikke få ind i mit hoved, hvis det generelt er godt for katte at blive vasket. I min verden er det kun noget man gør, hvis det er højst nødvendigt.

  • #7   9. jul 2007 Er helt enig i det K*Gonzalez og andre skriver.

    Jeg ville se på maden. Her har vi bl.a. brugt Main Coon fra RC (det blev blandet med det andet foder vi har) men da pigerne fik fedthale ud af det, tog vi det straks væk og vupti ingen fedthaler mere smiley

    Det er vigtigt at du finder det rigtige foder til dine katte, ellers som vores dyrlæge siger så kommer man rigtig mange gange til dr. dyr. Eller andet


  • #8   9. jul 2007 Tusind tak for jeres hjælp...

    De er udekatte, og voksne katte der aldrig har fået et bad før...

    MEN Jeg vil da prøve at blande det nye foder med det gamle, og håbe på at det hjælper...

    Mht badning vil jeg vente og se, og hvis det viser sig at det bare ikke hjælper med det foder, vil jeg prøve med den klud der, og håbe på at jeg ikke bliver revet for meget...

    Louise L

    Jeg ved ikke helt hvad du vil med den kommentar :
    Hvorfor ikke prøve, man vil jo gøre alt for sine dyr ,ellers er man da ikke en dyre ven

    HAr jeg på nogen måde udtrykt mig at jeg ikke gør nok for mine dyr, eller var det bare en konstatering?

    Endnu engang tusiind tak for svar


  • #9   9. jul 2007 Britta:

    Nåe okay - det havde jeg ikke lige set. Jeg håber virkelig også at det med kosten virker, det er bare så forbandet at Walthe er så tyk, ellers kunne de bare få noget af det fede fra Royal Canin som de var på til at starte med (men han tog på af det) smiley

    Det er skisme ikke nemt ....

    Louise L:

    Jeg trækker den tilbage igen.... sorry


  • #10   9. jul 2007 Vi har nogen gange Mikkel under bruseren fordi hans pels er fedtet, og han elsker det... Min kæreste kan stå med ham på armen og man kan se han nyder det smiley

  • #11   9. jul 2007 Lena:

    okay, gid det var mig der kunne det... smiley og dejligt at han nyder det *s*


  • #12   9. jul 2007 Britta:
    Det er netop det jeg gør nu - men har dog ikke gjort det længe, så håber det hjælper smiley


  • #14   9. jul 2007 Louise L:
    Tak smiley


Kommentér på:
Tør pels

Annonce