{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Stjålne killinger v. Kolding {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom hjem på gården i går manglede der ligesom noget og efter at have ledt højt og lavt på hele gården kan vi kan konstatere at min mors små killinger er væk smiley

Da det er tre styk, der mangler på én gang har vi spekuleret meget over, om de er blevet stjålet... Vi kan simpelthen ikke se andre grunde til at de alle tre lige pludselig er væk - de har endnu ikke turdet forlade gårdspladsen og de er meget kælne og legesyge. Vi har en idé om at der måske har været nogen for at købe æg og at de har set dem og synes de var åhh så søde - rigtig træls.

Det mest mærkelige er også, at min brors kæreste har set dem ved 12-tiden og da min bror kommer hjem kort før kl 16 er der ingen killinger - de har før været alene hjemme meget længere og holdt sig til stalden og garagen, hvor der er masser de kan lege med og i.

Jeg kan sige at killingerne er 12 ½ uge og de ser sådan her ud:

Alf: gråstribet hankat - rigtig whiskas-mis og super fræk og kælen.
Pepsi: stålgrå og hvid hankat - den mest kælne af de tre... Man kan næsten ikke gå i fred for den...
Jolly: sort hunkat med hvidt bryst og hvide tæer - er lidt reserveret, men vil også gerne snakkes med.

Hvis der er nogen omkring Kolding, der har set disse tre misser eller evt. fået dem tilbudt må I meget gerne sende mig en besked, da vi savner de små bavianer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålne killinger v. Kolding
  • #1   11. jul 2007 Det er da rigtig træls for jer....
    Håber i finder dem snart ...... - Kan desværre ikke lede med, da jeg bor på midtsjælland... :o(


  • #2   11. jul 2007 hvis det er ude på landet de er blevet væk kunne det så ikke være en ræv eller ligende der har taget killingerne?

    det ville næsten være underligt at nogen har stjålet dem når man kan få den foræret de fleste steder.


  • #3   11. jul 2007 Tror du ikke bare de er gået på opdagelse, for vi har en killing som var væk i går, men det viste sig at være, den bare var fulgt efter moderen, og moderen ikke havde opdaget det og så bare var gået langt væk, men her til morgen, var den lille killing tilbage, så den havde fundet vej hjem igen.

  • #4   11. jul 2007 Vi har selvfølgelig også spekuleret over de der ting, men det mest mærkelige er, at de alle tre er væk... De har ikke nogen mor at følges med og jeg har bare svært ved at tro at en ræv eller et andet rov-dyr har taget dem alle tre på under 4 timer...

    Men vi håber selvfølgelig på, at vi finder dem igen...


  • #5   11. jul 2007 Har de ingen mor? Mine svigerforældres kat har også killinger som går ude, og en dag fandt min svigerfar killingerne et godt stykke væk, de havde fulgt efter´deres far på udflugt...

Kommentér på:
Stjålne killinger v. Kolding

Annonce