{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til vores tisseproblem.... {{forumTopicSubject}}

Ja, inden i nu kommer alt for godt igang vil jeg lige sige at der er købt en bakke mere og den er taget i brug... han gik faktisk 2 døgn uden at tisse - og så skete det igen....

Nå, men:

1: Han skal vel have en chance for at finde helt ud af det med 2 bakker pludselig?

2: Kan det være han tisser, fordi han ikke er vant til at jeg og min kæreste er så meget hjemme som vi har været på det sidste? Jeg har gået hjemme siden maj og kæresten har gået hjemme i 2 uger, kan det have noget at sige? han er jo vant til at være alene hjemme det meste af dagen (ofte fra 7-16/17)...

Håber nogen kan komme med nogen positive svar og hjælpende ord smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til vores tisseproblem....
  • #1   12. jul 2007 Hej Lena..
    Øhh pas, det er jo tit fordi de føler det er urent. men det kan det jo umuligt være i dit tilfælde med 2 bakker..
    For mine tisser ved siden af hvis bakken er for fyldt (efter deres mening)
    Men ellers ved jeg ikke om det kan have noget at sige at i er mere hjemme? det burde den jo ikke straffe jer for.. =0) Har du prøvet noget andet grus? fordi mine ville bare ikke gå i bakken da jeg prøvet det smarte, der klumpede.! Så er man en lille affaring rigere.. =0)
    Håber du får nogen flere svar, da mit ikke rigtig er nogen hjælp.. *ss*


  • #2   12. jul 2007 Ja har prøvet lidt andet grus, men uden held...

    Jeg må indrømme jeg ik ved hva han skulle straffe os for :s måske fordi vi har taget hans "frihed" ved at være hjemme :s ej ok, den var måske lidt langt ude.. hehe


  • #3   12. jul 2007 Hej Lena

    Ja, det er noget værre noget det tisseri.

    Mit spørgsmål til dig lyder nok meget hårdt (og det er på INGEN måde ondt ment) MEN - er du sikker på at han trives hos jer?

    Har selv været ude for at vores gamle kat måtte tilbage til den gård hvor vi fik ham da han havde stress og ikke trivedes hos os...

    - Jeg håber selvfølgelig at du har ret i at han måske bare lige skal lære det med bakkerne (at der er 2), for det ville da være synd hvis det viser sig at han ikke stortrives...


    Mit andet spørgsmål er:

    Er han udekat? Hvis nej, kan det måske godt skyldes at han gerne vil ud - har hørt flere succes historier fra forskellige katteejere at deres kat er holdt op med at tisse efter de er blevet udekatte...

    Håber du finder ud af noget smiley

    Bare skriv hvis du har spørgsmål - vil meget gerne hjælpe dig hvis jeg kan.... *s*

    Knus Sanne


  • #4   12. jul 2007 Sanne: Fint nok med spørgsmålene...

    1: Synes ik han viser nogen tegn på han ik trives... Han ælter sengetøj, og elsker at ligge nusse i sengen og spinder hver gang han bliver nusset... Når han ligger og slapper af på gulvet kan man sagtens komme til ham... Generelt en kælekat

    2: Udekat, må han ik blive her... Men jo, kan da godt være udelivet trækker men vi ved jo heller ik hva han kom fra inden han kom på internat... Men han kalder ik ved dørene, eller skraber på dem... Og det plejer vel at være tegn?


  • #5   12. jul 2007 Det kunne være Natascha... men kræver det så 4 bakker ? smiley

  • #6   12. jul 2007 Og ja, vores økonomi sætter en grænse - så iindtil videre må vi lige holde os til en smiley

  • #7   12. jul 2007 jaja, men det er dobbelt mad, det er mere grus, det er 1000kr på vacciner... og så hva der ellers lige kommer oveni... SU'en og en lærlingeløn strækker desværre ik helt vildt langt smiley

  • #8   12. jul 2007 Jeg synes nu måske bare der skal gøres lidt mere rent i bakkerne hvis de pludselig er to om de samme bakker - men det er nok bare mig...

    Godt du kan klare to smiley men kan vi ik.... Vi har rigeligt at bruge vores penge på... jeg har kun 900 til mig selv tilbare af su'en og ja ok kæresten har ca 1000 til 14 dage, men med hans forbrug ryger de hurtigt..


  • #10   12. jul 2007 " "" Total i orden Musik smag "" " Tak skal du have smiley

  • #11   12. jul 2007 Hej Lena)
    Trist med det tisseri... Synes det er flot af dig du siger det med økonomi, et poteknus til dig, viser du er så ansverbevist ang dyr.. flot siger jeg bare... For mange glemmer tit.
    1) Det koster
    2) dyrlægeregninger'
    3) og mange andre ting...


  • #12   12. jul 2007 Laila: jeg takker også mange gange for dine pæne ord smiley
    Og ja det er trist, og håber dælme det stopper nu når han har to bakker smiley


  • #13   12. jul 2007 Men nu til sagen smiley

    1: Han skal vel have en chance for at finde helt ud af det med 2 bakker pludselig?

    2: Kan det være han tisser, fordi han ikke er vant til at jeg og min kæreste er så meget hjemme som vi har været på det sidste? Jeg har gået hjemme siden maj og kæresten har gået hjemme i 2 uger, kan det have noget at sige? han er jo vant til at være alene hjemme det meste af dagen (ofte fra 7-16/17)...


  • #14   12. jul 2007 Tak for det, men ville lige skrive det .... Godt spørgsmå. Hmm lyder også underligt, Men han trænger nok til selskab,Ikke til og vide.. Men tro også hvis man har været for længe væk, kan de godt tisse alligevel, det gjor min gammel kat, og fordi vi haved været for længe væk. Men svært og sige, men håber du finder ud af det...

  • #15   12. jul 2007 Lige nu er det så ik fordi vi er længe væk... tværtimod... jeg har gået hjemme i 2mdr... og jeg synes det er her det er begyndt for alvor... så er det fordi vi er for meget hjemme i forhold til hva han er vant til?

  • #16   13. jul 2007 Hey igen)
    Han er svær, vil jeg sige, en lille bestemt herre... (Smiler)


  • #17   13. jul 2007 natashca: ang indkomster så tror jeg faktisk os at det er dyre og bo i århus en lolland falster så vores udgifter er ikke ens ;o)

  • #18   13. jul 2007 måske er det kun en overgang, med ham.. Måske er han ensom, men kender ikke katten...
    Katte er så forskelige, Men kun dig kender den bedst.. poteknus..


  • #19   13. jul 2007 Lena, du skal bare anskaffe endnu en bakke - nej, pjat smiley

    Det tager selvfølgelig tid at bryde den dårlige vane (eller hvad det nu handler om) - især når det har stået på længe. Lad i hvert fald begge bakker stå, selvom det ikke har hjulpet så meget endnu.

    Jeg ved ikke, om det kan have noget at gøre med, at I er mere hjemme, men når der nu er et sammenfald, så er det da en nærliggende tanke, at det kan have noget med det at gøre.
    Tisser han nogensinde ved siden af, når I ikke er hjemme - eller er det kun når I er hjemme? Hvis det kun er, når I er i nærheden, så er det ”bare lige” med at finde ud af hvad det er, han vil fortælle jer med tisseriet.
    Kan I have opbygget et ”mønster” omkring det tisseri?
    Kan det tænkes, at han vil tiltrække sig din opmærksomhed ved at tisse på gulvet?
    Kan det være fordi, der er vådt på gulvet, at han bliver inspireret til tisseri?

    Det er de mærkeligste (små)ting sådan noget tisseri og andet adfærdsbøvl kan handle om. Og det kan være et sandt detektivarbejde at ”knække koden”.

    Det kan handle om noget så konkret som en bestemt deodorant eller parfume. Jeg har hørt om en kat, der blev aggressiv af en bestemt deodorant. Katten angreb husets teenage-søn, når han kom ud fra badeværelset og havde sprayet sig med Boss (eller hvad det nu var for en deo). Da han droppede deoen holdt katten op med at angribe!


  • #20   13. jul 2007 Tak for svarene... Bakkerne står på vores toilet under håndvasken...
    OG ja det er da møg svært at knække koden... han gør det mest når vi er hjemme (men det har vi jo så også været en del på det sidste)... Fra på mandag starter min kæreste på job igen og jeg starter på 3 ugers fuldtids arbejde, så kan jo håbe at det ændrer sig der, igen og går over til han slet ikke tisser på gulvet...


Kommentér på:
Spørgsmål til vores tisseproblem....

Annonce