655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

først ungkat - så voksen kat??? først ungkat - så voksen kat???

Hejsa.

Mine forældre og jeg overvejer at få endnu en kat, når oscar er blevet lidt ældre, så kan har nogen at lege med. Jeg har kigget på denne lækre sag: http://www.dyrenettet.dk/Annoncearter.asp?art=3&type=annoncer
, da jeg altid har ønsket mig en hellig birma, men ikke fik muligheden for at få en til at starte med, fordi de trives bedst når de er to eller flere.

så kommer mit spørgsmål :

- på det tidspunkt der vil komme en ny kat (HVIS der gør) er det så unaturligt at den der bor der i forvejen er yngre? , for jeg vil ikke have at oscar bliver utilpas og hundset meget rundt med bare fordi den anden er ældre. hvis det er sådan er der ingen tvivl om at vi ikke skal have en til, for oscar skal da have lov til at være der lige nøjagtigt så meget som den anden!

håber på lidt hjælp. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  først ungkat - så voksen kat???
  • #1   12. jul 2007 ups, linket virker vidst ikke rigtigt, men det er den Birma der sidder med hovedet på skrå hvis man ruller lidt ned på hjemmesiden smiley han er bare lækker... *GG*

• #2   12. jul 2007 anna hvad er det for en du tænker på.?

jeg har en han kat på besøg til at parre min hun kat måske du lige skulle komme forbi hos mig og snakke med et par bimser inden du beslutter dig for om det skal være sådan en.

• #3   12. jul 2007 den du mener er det den på 1 år?

han er jo nok solgt til den tid hvor i skal ha en mere :o)

• #4   12. jul 2007 sabrina - hovsa linket virkede ikke. hvis man kører lidt ned ad siden er der sådan en der sidder med hovedet på skrå, meget smuk hankat.
    - det lyder da rigtig fedt, det kunne da være spændende smiley altså jeg har slet ikke overtalt mine forældre rigtigt endnu, men min mor kan rigtig godt lide den der på dyrenettet, som jeg har linket til, og hun kan godt se idéen i at have to, for i starten syntes hun at det var synd at oscar skal være alene..

• #5   12. jul 2007 sabrina - ja, det er han nok desværre, men det er sådan en jeg godt kunne tænke mig, på den alder smiley

• #6   12. jul 2007 vil dine forældre så godt gi det er en birma koster nu?

ellers må du jo igang med at sparer sammen.

• #7   12. jul 2007 sabrina - de vil give noget af den, men jeg prøver at finde en til mellem 3000-4000 på omkring 1 år, og så må jeg bare betale det der skal til, hvis det er den perfekte mis.. smiley

• #8   12. jul 2007 hvorfor vil du ikke ha en killing?

en del opdrætter sælger deres "aflagte" avls katte for 1500kr. prøv og kig på killingelisten under voksen kat.

• #9   12. jul 2007 Hvis Oscar skal have en legekammerat, så er der ingen grund til at vente til han bliver ældre. Tværtimod. Hvis du vil have en birma, så find en killing, der er nogenlunde jævnaldrende med Oscar. Sådan et par killinger skal nok få det sjovt sammen.

• #10   12. jul 2007 sabrina - det ved jeg ikke helt. tænkte bare lidt over at du have købt shabbe som voksen, og at man kan fortælle en masse om deres temperament, og de er renlige og sådan nogen ting. efter hvad jeg har set ser de også dyrere ud som killinger..

jeg sidder og kigger på killingelisten, men hvor skal jeg søge henne om annoncer smiley

• #11   12. jul 2007 tinka d: det synes jeg også ville være det bedste, men mine forældre vil ikke gå med til det lige nu, fordi de synes at vi skal have ham den røde på plads først. Men du har da helt ret i at de ville have det vildt sjovt sammen som børnekammerater.. :o)

• #12   12. jul 2007 anna: man kan få birma killinger i prisen 3500 til 6000kr så den pris du vil op i er jo faktisk hvad en killing koster og temperamenten kan du jo tit se ud fra forældrerne.

i killingelisten skal du kigge i bunden hvor der står voksen kat.

der fandt jeg shabe til kun 1400kr og det var jo et fund for de penge.

• #13   12. jul 2007 har lige været inde og kigge og der er ingen bimser lige nu.

• #14   12. jul 2007 det har du da helt ret i, tak skal du have smiley jeg kigger lige.

• #15   12. jul 2007 nåh okay, øøv. smiley

• #16   12. jul 2007 men måske det os er bedre og vente med at kigge til det er en realitet så du ikke bliver skuffet over at du ikke kan få de katte der er til salg nu.

• #17   12. jul 2007 sabrina - rigtig god idé. jeg må ikke sætte høje forventninger til noget. ;-))

Kommentér på:
først ungkat - så voksen kat???

Annonce