{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Kristina C
Kristina C
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Spørgsmål vores nye killinger. {{forumTopicSubject}}

Vi får 2 killinger om 2 uger, og vil gerne have lidt generel viden omkring hvordan man har dem både ude og inde.. indtil videre har vi ikke kattelem, og vi vil meget gerne kunne tage på 14 dages ferie en gang imellem,. hvordan takler i andre det? De vil primært være ude hele dagen, men inde om natten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål vores nye killinger.
  • #1   15. jul 2007 Nu hor du skriver a du gerne vil vide noget om killingerne, tillader jeg mig lige at "LÅNE" dit indlæg..

Hvornår begynder de selv og spise rigtig mad de små ??

• #2   15. jul 2007 Lundkvist>> Tak for det.. Glæder mig så meget til de bliver lidt større..

• Kristina C
    Kristina C Tilmeldt:
    jul 2007

#3   15. jul 2007 Okay.. men vi har skam heller ikke tænkt os at rejse lige inden for det næste halve års tid, det var bare på længere sigt.. Mth om vi skal lade dem være ude konstant mens vi er væk, eller hvordan.

• Kristina C
    Kristina C Tilmeldt:
    jul 2007

#4   15. jul 2007 Vi forventer jo ikke at folk gider komme flere timer hver dag, og heller ikke at folk skal lukke dem ind om aftenen, og ud igen om morgenen. Kan man lade dem være ude alle 14 dage?

• #5   15. jul 2007 Kristina>> Så er det jo godt hvis i får lavet kattelem, fordi så kan de rende ind og ud som de vil selv om i måske er på ferie, så skal i bare ha nogle til a fodre.. smiley

• Kristina C
    Kristina C Tilmeldt:
    jul 2007

#6   15. jul 2007 Nej men lige nu passer jeg f.eks en kat, som jeg bare skal give mad hver 3. dag. Ellers klarer den sig selv, og den er kun ude. Men den er også kun udekat. Men ja, vi vil super gerne have kattelem, vores dør duer selvfølgelige bare ikke til det...

• Kristina C
    Kristina C Tilmeldt:
    jul 2007

#7   15. jul 2007 Der vil helt sikkert komme en og passe dem dagligt, men der kommer altså ikke en ud hver morgen og lukker dem ud, og ind igen om aftnen. Så vi ville høre om man kan lukke dem ude eller inde i de 14 dage.. det duer nok bare ikke når de er vant til en anden rytme. Men synes bare at mange kattemennesker rejser, og de må da have en eller anden form for løsning... :o)

• #8   15. jul 2007 Når vi er ude og rejse,som vi skal igen om 14 dage .o) kommer vores store datter hjem og bor så de får så normal dagligdag som muligt, Hvis jeg ikke kunne få mine katte passet hjemme, tog jeg ikke på ferie,da de har mulighed for at gå ud når de vil,og har ret til at være i deres vante omgivelser. hvad nu hvis de bare blev fodret af nogen der kom engang imellem,de ville måske ikke ligge mærke til hvis der var sket dem noget (kørt over,blevet bidt eller andet)så kunne de stakkels dyr lide til vi kom hjem, ville aldrig tilgive mig selv. De er mit ansvar, som jeg tog da jeg fik dem,og de skal ikke udsættes for noget,fordi jeg har lyst til ferie.Det er dog noget andet ,hvis kattene er inde katte,så kan der godt komme nogen og se til dem jævnligt.Det så hvad jeg mener,andre kan mene noget andet der er lige så rigtigt. Men den du skriver med at give dem mad hver 3 dag,ville ikke gå her, der er det dagligt de ville skulle tilses.

Kommentér på:
Spørgsmål vores nye killinger.

Annonce