{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hår overalt på nyvasket tøj.........
  • #1   17. jul 2007 ja vi bruger en tørre tumbler og så en tur med en fnug rulle :o)

• #3   17. jul 2007 Syns det er lettest at hænge tøjet op på en dør og så gøre sin hånd våd så kan man nærmest rulle hårene af...

Har et dynebetræk nu her der er FULD af hvide kattehår... aner ikke hvad jeg gør ved det men det kilder altså i hovedt når man sover *gg* smiley

• #4   17. jul 2007 Christina S
    Kender det alt for godt.
    Vi har dog ingen problemer med at der stadig er hår på tøjet eller sengetøj når vi har vasket det.
    Men når der blandt andet er fuld af hår på sengebetrækket, så kilder det i hovedet når man sover.
    og det er ret så trælst hvis man får det i øjenene.
    Det har jeg fået 2 - 3 gange XD

• #5   17. jul 2007 tak for rådene, puhaaaa der er jo bare hår overalt smiley Synes det er så uhygiejnisk, men sådan er det vel bare........

• #6   17. jul 2007 Jeg synes gerne at vores (mine og kattenes) hår sætter sig i klumper når jeg vasker og tumbler, og så er de ret nemme at pille af bare :o)
    Men ja, kattehår over alt, suk.. især håndklæder og dynebetræk som man skal have hovedet i nærhden af er det træls at have hår på

Kommentér på:
hår overalt på nyvasket tøj.........

Annonce