{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Hår overalt {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne dejlige Tyrkiske Van dreng, men han fælder fuldstændig sindsygt.
Jeg har hår allevegne og ved sgu ikke hvor de kommer fra..
Støvsuger et par gange om ugen, men det er bare ikke nok.
Har prøvet forskelligt foder, men synes ikke der er effekt på hans fældning. Desværre vil han ikke redes , ellers har jeg en furminator og alm børste.
Hans pels filtrer også så jeg må klippe sammenfiltret totter af .
Nogle gode ideer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår overalt
  • #1   24. apr 2010 tag et smut ind til dyrlæge og få den lagt i narkose så tager du stilling til om den skal børstes eller om du vil have den klippet.du kan jo selv børste ham når han "sover".
    Min Hambus har lige været afsted.

• #3   24. apr 2010 Jeg har en alm huskat , jeg støvsuger HVER dag eller i hvert fald hver anden dag for at holde hårene nede !!

• #4   24. apr 2010 Desuden , min kat kunne heller ikk li' at blive børstet . Det lille problem klares meget hurtigt med nogle godbider og en masse ros ! Nu elsker min kat det ! Jeg sidder med godbider og roser hende , og frisere MEGET forsigtigt så hun næsten ikk ænser at jeg gør det og til sidst havde hun intet i mod det ?

• #5   24. apr 2010 Mine katte fælder ikke selvom den ene er en maine coon og en alm. huskat, men det er også fordi de er indendørs katte

• #7   24. apr 2010 Først vil jeg sige - tror du skal støvsuge HVER dag :o)

Det gør jeg herhjemme, nogle gange flere gange om dagen. Hvis man vil have sit hjem fuldstændig pelsfrit i hjørnerne så skal der støvsuges tit.

Og så taber de sin vinterpels nu, så det er meget normalt. Det må man tage med når man har valgt langhårskatte - ja de fleste dyr smider vinterpelsen. Så det er en del af det at have pelsdyr :o)

Det har ikke noget at sige om det er inde/-eller udekatte. Alle katte fælder på denne årstid. Der er bare forskel på, HVOR meget hver kat smider.

• #8   24. apr 2010 Præcis Jeanette . Det er bare nødvendigt at støvsuge ofte når det er smiley

• #9   24. apr 2010 Julie H den måde har jeg også prøvet igennem i flere måneder...INTET HJÆLPER !!! SMILL

• #10   24. apr 2010 Haha , Nej der skal meget til smiley og der kommer da os hår hos mig rimelig hurtigt smiley Men det er nu ikk så slemt smiley

• #11   26. apr 2010 Tror jeg vil prøve at rede ham mens han får tyggestænger (kattes favorit fra aldi ).Det gør jeg når jeg klipper hans negle, så bliver jeg ikke flået helt så meget, da han har travlt med at spise, ha ha.

Problemet er også at han er bange for støvsugeren , den store bamse, og jeg ser ham ikke et par timer efter jeg har støvsuget, derfor bliver det max til 2 x ugl.
    Ja, man kan ikke få det hele jo smiley

Kommentér på:
Hår overalt

Annonce