{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Inde kat! {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen der kan svare, vi har en kat på lidt over to år, han har været inde kat hele sit liv, men nu har vi kigget på hus, så er spørgsmålet, kan han lige pludselig finde ud af at komme ud, og derefter komme hjem igen det er jo hovedsagen;)

På forhånd tak!

mvh Maja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inde kat!
  • #1   20. jul 2007 Det bliver da dejligt for katten at kunne komme ud. Men índen han får lov til at komme ud, skal han jo lige finde ud af hvor han bor. Derfor hold ham inde de første par uger, inden I lukker ham ud.
    I kunne jo også indhegne haven.


  • #2   20. jul 2007 Ta ham ud i sele ? Så render han da ik alt for langt væk smiley

  • #3   20. jul 2007 Det bliver så godt for ham..mine to katter er også blevet ude katte sfter 1 år, da jeg købte hus..
    jeg startede med at hvis du lå og sov eller noget i lejligheden raslede jeg med nøgler og når du så kom for at se hvad det var fik de godbidder..det gjore jeg flere gange..så da jeg fik hus og i starten løber de ik langt.når jeg så vil have dem ind rasler jeg med nøglerne, så kommer de,men det hjølper at få ham kastreret så løber ham ik så langt væk
    Held og Lykke


  • #4   20. jul 2007 sæt lige de ind istedet for du-....sorry

  • #5   23. jul 2007 Hej,
    Jeg ville tro at den ville kunne lære det, men jeg ville begynde langsomt, og gå rundt i den med snor til at starte med, så den lærte det nærmeste af området omkring huset at kende først.


Kommentér på:
Inde kat!

Annonce