{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vandskål.. tung,...
  • #1   20. jul 2007 hej mette har et par stykker her hjemme der hygger sig med det samme vi har sådan en vand beholder hvor vandet er i en flaske som så fylder skålen lige så langsomt alt efter hvor meget de drikker og den lader de værre ..( med mindre den er tom gggg)

  • #2   20. jul 2007 Du kan købe nogle vandskåle med gummi på... så glider de ikke rundt! Det har mine katte fået!!

  • #3   20. jul 2007 de to ting i foreslår.. dem har jeg selv.. begge udgaver.. hun gør det stadig.. derfor jeg gerne vil have en tung keramikskål.. hvis man da kan få en på et par kg..*GGG*

  • #4   20. jul 2007 Hold da op.. Sikke en Kvik at du har dig så!!

    Det er endnu ikke lykkedes mine 4 killinger og 1 missemor at vælte eller rykke den !


  • #5   20. jul 2007 hehe ja og jeg som synes min main coon var træls, mht til at plaske i vandet... så er min bengaler da godt nok for meget af det gode.. jeg har endda prøvet med skridsikre måtte under skålene.. men hun gør det stadig.. dumme dyr..*GG*

  • #6   20. jul 2007 ja dem har jeg også tænkt på.. dem kan man jo få i flere str.. smiley

  • #7   20. jul 2007 hehe der er ik plads til 4 katte.. og skålene er for små... lige nu blir de fodret i en hundeskål.. for at der kan være nok til dem alle...*GG*

  • #8   20. jul 2007 Kan du ikke bare købe et køkken fad/skål af en art - altså sådan en man bruger til madlavning smiley

    Det brugte vores på et tidspunkt...

    Durango skupper også rundt med de skåle med gummi bund her hjemme smiley


  • #9   20. jul 2007 hvorfor købe flere end nødvendigt ?? skal jo kun bruge en skål, da fjollet og købe 4

  • #10   20. jul 2007 christina s: jaa det var jo en mulighed...men så skal det jo bare være en af de små.. ellers her jeg ik plads til den... men så tror jeg den blir for let i lille str..:)

  • #11   21. jul 2007 Man kan da sagtens få tunge, glasserede keramitskåle, men uanset hvad man vælger, er det en rigtig god idé at sætte skålen midt i en stor plastik-underskål til urtepotter. De fås i op til 35 cm i diameter og i flere farver i havecentre og planteskoler og koster ikke alverden. Så kan kattene plaske alt det, de lyster (det gør mine nemlig), uden gulvet bliver vådt.

  • #12   21. jul 2007 Jeg har også brugt masser af tid på at finde de mest tungeste vandskåle, da jeg tit lider af oversvømmelse i huset, pga kattenes vandleg.
    Det var indtil jeg fald over Ikeas grønne og blå skåle i pastik, siden har jeg ingen problemer mere. De grønne bruger jeg til mad og de blå til vand. De er ikke så kønne men de er nemme at vaske af, og så koster de ikke så meget (2kr for de grønne og 4 for de blå), så en hyppig udskiftning af dem er ingen problem.


  • #13   21. jul 2007 nu er det så'n at hun ik kun plasker i vandet... men også flytter rundt på skålen.. og et er lidt belastende, når den står oppe på bordet... og jeg kan ikke have deres vand og mad til at stå på gulvet, for så æder mine hunde, deres mad... smiley



  • #14   21. jul 2007 Vandet kan du vel godt have stående på gulvet. Går stærkt ud fra, hundene også skal have noget at drikke ;-))
    Her i huset har jeg vand stående flere steder i huset, for hvis katte kun har vand stående ved deres mad, får de generelt for lidt at drikke. Ellers har jeg også kattenes mad stående på borde og skænke. Har to hunde, der elsker kattemad, og kattene hugger af og til også hundemaden (spiller for det meste bold med de store kugler).


Kommentér på:
vandskål.. tung,...

Annonce