2.337 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Træpiller vs Kattegrus. Træpiller vs Kattegrus.

Ja.. Kan jo læse at mange bruge disse træpiller, men hvad er fordelen ved det?

Jeg bruger noget kattegrus, som tager lugten... Og betaler ret meget for det...

Ville egentlig bare vide, hvad fordelen ved træpiller er... Virker lidt underligt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træpiller vs Kattegrus.
  • #1   24. jul 2007 Har tænkt på det samme .. bruger også grus, men synes da ikke mit er ret dyrt og det tager alligevel lugten ..

• #2   24. jul 2007 Nå ja... Altså.. Jeg køber noget specielt grus.. Kan ikke lige huske navnet smiley

Men ja... Altså de træpiller jeg har set er ret store.. Virker underligt.

• #3   24. jul 2007 Ja ..

• #4   24. jul 2007 Årsagen til at jeg er gået over til træ-piller, er først og fremmest pga. af lugten, prisen er en side gevinst.
    Jeg har aldrig fundet det kattegrus som helt kan fjerne lugten af hankatte tis, og jeg har været igennem en del efterhånden.
    Men med træ-piller er den eneste man lugter er våd træ lugt.
    Det sviner ikke mere end de dyr kattegrus, bakkerne er lette at gøre rene.
    Man kan køre det på genbrug centret, hvilke vi ikke kan med kattegrus i min kommune. Eller vis man vil lægge det i kompostbeholden.
    Og så er det billigt.

• #5   24. jul 2007 Jamen... De er jo store?! Hvad med deres afføring osv? Forstår det ikke helt smiley

• #6   24. jul 2007 Jeg tag afføring med en frysepose, det gjorde jeg også med kattegrus. Så er den pakke ind med det samme og lugter ikke mere ;0)

• #7   25. jul 2007 jeg kunne godt lide træpillerne fordi de dufter dejligt af træ men de er ikke gode hvis man har mange katte og få bakker for så over tisser de det hurtigt.

• #8   25. jul 2007 Mm, det problem har man da også med kattegrus.

• #9   25. jul 2007 Pillerne kan virke store, men de smuldrer jo til savsmuld ved brug - der er bare en lugt af vådt træ og ingen urinlugt... dejligt.
    Mine katte smider det altid udenfor bakken efter brug, og må sige at en sidegevindst ved træpillerne må også være, at det ikke gør ondt at komme til at træde på det(inden man får det fejet op) som det gør ved gruset.
    Jeg kan have det i kasserne i 10-12 dage af gangen inden skiftning ( jeg har jo tre røde drengemissere) - gruset skulle skiftes hver 4-5 dag.
    Pøllerne fjerner jeg med en frysepose 2 gange om dagen

• #10   25. jul 2007 Mange tak for de dejlige svar... Var nok den sidste info jeg manglede "Smuldrer jo til savsmuld ved brug" - Giver mere mening nu smiley

• #11   25. jul 2007 er der andre steder man kan få det?

Kommentér på:
Træpiller vs Kattegrus.

Annonce