5.517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

træpiller som kattegrus???? træpiller som kattegrus????

hej alle
Nu har jeg fulgt diskussionen træpiller vs. kattesand/grus herinde og jeg er blevet noget nysgerrig!!
Det lyder godt nok smart med træpiller, men jeg har dog nogle forbehold og spørgsmål??
1) De er temligt store de træpiller (så vidt jeg kan se er 6 mm det mindste man kan få dem i) Vi har en lille dame som er meget pernitten med sit grus.....hvis ikke det er godt nok, så skider hun simpelthen på gulvet!!
Det virker meget ubehageligt at skulle gå i for deres missepoter (vi har 4 katte skal de siges)
Hvad gør man så???
2) Jeg kan helt klart se fordelen i det når de tisser, men de skal jo også af med afføring, og der kan jeg MEGET nemt forestille mig at de bare bliver gravet ned til bunden og lagt der.....ikke så lækkert og hygiejnisk!!
3) billeder: Lad os se hvor store de er, pillerne og måske hvor meget i fylder dem op, hvordan det ser ud når de har tisset og skidt......ja det er ikke så lækkert, men vi har nok alle set det før.....hehe.....vi er her trods alt for at hjælpe hinanden....ikke???

Derudover søges bare alles erfaringer og historier.....både de gode og dårlige.....
Vi takker på forhånd!!!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træpiller som kattegrus????
  • #1   8. jul 2007 mine katte har fint brugt træ piller men det er ikke godt hvis man har mange katte.

• #2   8. jul 2007 oscar plejede at få normalt klumpegrus,men så havde han og hans søskende brugt det sidste grus, og bakken trængte til at blive tømt, så jeg måtte finde noget andet. - ovre i ridehuset er der sådan en slags træpiller som jeg putede i, og kattene betnytter det med glæde, så jeg tror nu at det er udemærket! smiley

• #3   8. jul 2007 Jeg bruger træpiller nu ( vandbaserede ) - og jeg har tre indekatte.
    Det lugter slet ikke, og mine tre bakker kan holde 14 dage af gangen, selfølgelig fjerner jeg pøllerne ofte.
    Det bliver jo hurtigt til savssmuld, og det er bare SÅ nemt:-)

• #5   8. jul 2007
    Jeg har brugt træpiller mange år ,jeg bruger dem ude og inde .

• #6   8. jul 2007 Helle: Det lyder godt nok vildt at det holder 1½ mdr, for det er da biligt kattegrus så smiley men hvor køber i de træpiller, man kan jo ikke få dem hos dyrehandleren vel?

Kommentér på:
træpiller som kattegrus????

Annonce