træpiller som kattegrus???? træpiller som kattegrus????
hej alle
Nu har jeg fulgt diskussionen træpiller vs. kattesand/grus herinde og jeg er blevet noget nysgerrig!!
Det lyder godt nok smart med træpiller, men jeg har dog nogle forbehold og spørgsmål??
1) De er temligt store de træpiller (så vidt jeg kan se er 6 mm det mindste man kan få dem i) Vi har en lille dame som er meget pernitten med sit grus.....hvis ikke det er godt nok, så skider hun simpelthen på gulvet!!
Det virker meget ubehageligt at skulle gå i for deres missepoter (vi har 4 katte skal de siges)
Hvad gør man så???
2) Jeg kan helt klart se fordelen i det når de tisser, men de skal jo også af med afføring, og der kan jeg MEGET nemt forestille mig at de bare bliver gravet ned til bunden og lagt der.....ikke så lækkert og hygiejnisk!!
3) billeder: Lad os se hvor store de er, pillerne og måske hvor meget i fylder dem op, hvordan det ser ud når de har tisset og skidt......ja det er ikke så lækkert, men vi har nok alle set det før.....hehe.....vi er her trods alt for at hjælpe hinanden....ikke???
Derudover søges bare alles erfaringer og historier.....både de gode og dårlige.....
Vi takker på forhånd!!!!
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 262
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Det lugter slet ikke, og mine tre bakker kan holde 14 dage af gangen, selfølgelig fjerner jeg pøllerne ofte.
Det bliver jo hurtigt til savssmuld, og det er bare SÅ nemt:-)
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 3 Svar: 8
Jeg har brugt træpiller mange år ,jeg bruger dem ude og inde .
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
træpiller som kattegrus????