Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!! ( min gamle kat, jager min killing)
  • #1   25. jul 2007 hvor længe har du haft din lille killing og hvor gammel er den ....... og hvordan reagere den overfor din anden kat ????

• #2   25. jul 2007 hun virker meget agrasiv.. og Frida er mega bange for hende..
    men synes ikke at der er forskel på vores måde at være på over for dem..
    Musse har oz bare taget på den sidste mdr... :(((

• #3   25. jul 2007 Jeg tror helt bestemt at det sagtens kan have noget med magt at gøre som Sune er inde på...

Kan selvfølgelig ikke være sikker!

• #4   25. jul 2007 Jeg har haft Frida i 1 mdr og hun er godt 17 uger..
    hun er nysgerrig, men ellers ligeglad med hende..

• #5   25. jul 2007 Kattene skal lige finde ud af det sammen.. det kan godt gå lidt voldsomt nogengange.. Du skal bare lade dem finde ud af hvem der bestemmer.. så længe det ikke er rigtig slåskamp..

• #6   25. jul 2007 Tror bare det er leg.. hvis ikke katten rejser børster og ellers ik er aggresiv så skal du bare slappe af.. vi har en 13 uger gammel killing her og Cirkeline og ham slås osse men det er leg.. er meget normalt at de skal vise hinanden hvem der bestemmer.. men selvfølgelig hvis den lile kommer til skade af det skal du nok blande dig.. ellers ikke

• #7   25. jul 2007 det kan godt godt være, men forstår bare ikke hvorfor hun ikke stopper det, for Frida overgiver sig hvergang.. Men magt er en ide.. :))

• #8   25. jul 2007 jeg kan fx, se at Musse har revet Frida på læben, så det går jo vildt til en gang imellem..

• #9   25. jul 2007 tak Sune..
    bliver bare noget nærvøs for dem begge 2.. men skal nok prøve at slappe af.. smil..

• #10   25. jul 2007 tak igen Sune.. smiley hun er lige så fræk so hun er dejlig.. hehe

• #11   25. jul 2007 ja, det er hårdt en gang imellem.. men tror oz Frida har for meget energi.. hehe

• #12   25. jul 2007 den gang vi fik tornado somm kilkling var oliver virkelig godt fornærmet og sur og ville ikk snakke med hverken mig eller min mor..han gik ogkom kun for og spise... men efter noget tid indfant han sig med tornado men han har vist aldig tilgivet mig for det.. det er som om han ved at det er mig der kom med tornado.. derfor blev det os sådan at tornado blev min kat og liver er min mors...hehe

• #13   25. jul 2007 der er bare det problem at mine 2 katte er indenkatte, så Musse kan ikke en gang gå fra oz for at få noget luft.. men tror aldrig at de bliver gode venner.. desværre.. :((

• #14   25. jul 2007 Melanie J: Prøv Feliway + Felifriend.

• #15   25. jul 2007 undskyld men hvad er Feliway + Felifriend?
    har aldrig hørt om det.. :((

• #16   25. jul 2007 Du kan læse om Feliway her:
    http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm/cms/id=420/sprog=1/item=yes/

Felifriend er er specielt beregnet til sammenføring af katte, og bruges SAMMEN med Feliway. Det har hjulpet mange katte til at komme bedre ud af det med hinanden. Nogle gange er Feliway (den til stikkontakt) nok i sig selv. Hos andre må der også Felifriend til.

• #17   25. jul 2007 hvad med den anden du omtaler, hvor kan jeg læse om den henne?
    lyder meget spændene.. smiley

• #18   26. jul 2007 Så har jeg googlet lidt for dig. Du skal bare erstatte tallet 420 i ovennævnte link med tallet 443. smiley

Men uha, jeg har læst i din profil nu, at Musse er cirka 7 år, OG da vist heller ikke er vant til andre katte? i så fald kan det godt blive svært at få hende til at acceptere den nye. Det kan du faktisk ikke forvente at hun skal kunne.

Det er sjældent en god ide at anskaffe sig en ekstra kat/killing, når man har en kat på den alder, som er vant til at være enekat. Hvis det virkelig ikke går, så synes jeg du bør finde nyt hjem til killingen. Men giv da lige Feliway+ Felifriend en chance.

• #19   26. jul 2007 jeg har ikke selv haft Musse i 7 år, hun boede hos en familie som ikke kunne tåle hende, der havde hun oz en legekammerat som var på aldre med Frida..
    Men gå af med vores katte kan jeg ikke, Frida fylder alt for meget i vores hjerte til at vi kan ondvære hende nu..

Kommentér på:
Hjælp!! ( min gamle kat, jager min killing)

Annonce