Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chip eller øremærke
  • #1   25. jul 2007 hej altså hvis katte skal neutraliseres kan du lige så godt få den øre tatoveret samtidig med at de / den er i narkose or hvis den skal gå ude er det alligevel det folk kigger efter ,,,,,,,,, men chip er en god ide hvis den ikke skal neutraliseres

• #2   25. jul 2007 det er også lidt det jeg tænker på det ser jo ikke så pænt du men er der lov om katte skal mærkes for han er inde kat

• #3   25. jul 2007 Hvis du har planer om at lade din kat være udendørskat på et tidspunkt eller rende frit, så ville jeg øremærke den.

Da det er det letteste at se, og hvis katten er udendørs i længere perioder, ikke giver fremmede tanken om at dyret er hjemløs. Samtidigt vil det være lettere at efterlyse den, da den har et synligt mærke og ikke et halsbånd der kan falde af (eller kvæle den). Eller en 'usynlig' chip der skal aflæses ved doktor dyr.

Du ville måske også blive informeret hurtigere, hvis katten skulle komme ud for et uheld...

• #4   25. jul 2007 det med et kryds i øret var lidt smart men havd villle i tænke hvis i fandt en kan med kun et kryds i øret ???

• #5   25. jul 2007 Mine katte går udelukkende inde. De er alle, efter mit valg, øretatoveret. Jeg har valgt tatoveringen, da jeg er så frygtelig bange for, at uheldet er ude en dag og de skulle slippe ud, (risikoen er meget lille, da vi er ekstremt påpasselige), men tør ikke løbe risikoen.

Elo er både chippet og øretatoveret, vi var i tvivl, da han har så hvide ører, men da han alligevel skulle i narkose, ja, så fik han altså også øretatoveringen.

• #6   25. jul 2007 Jeg forstår simpelthen ikke, at man undlader øremærke med den begrundelse at katten er indekat. Indekatte KAN slippe ud ved et uheld. Det sker faktisk jævnligt. Og netop indekatte, der måske bor på ?. sal har ikke en chance for at finde hjem.

Jeg er klart til øretatovering. Hvis man vælger chip, så vil et x tatoveret i øret være en absolut fordel. Ellers er der jo ingen der kan se, at katten er mærket, og almindelige mennesker ejer ikke den scanner der kræves for at aflæse chippen. Jeg synes forresten også det er en del ulejlighed at forvente andre skal gøre sig, med at transportere katten til dyrlæge for at tjekke om der er chip. En øretatovering kræver blot at man slår op på katteregistret på nettet.

• #7   25. jul 2007 min dyrlæge sagde at det var bedst og øremærke da der ikke er så mange mennesker der kender til chippen endnu.

• #8   25. jul 2007 Basse og Mister er chippet - Buller ingen af delene, det bliver først den dag, hvor han skal i narkose for at blive vasket og trimmet, at han får også en chip.

Jeg kan ikke fordrage øretatoveringerne... mine er indekatte, og nej - selvom de teoretisk kunne komme ud en dag ved et uheld, så skal de ikke på nogen måde øretatoveres smiley

Kommentér på:
chip eller øremærke

Annonce