2.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

bider i sine kløer bider i sine kløer

Ja, jeg har aldrig set en kat gøre det før, men når mille slikker på sine poter så tager hun fat i en af kløerne med sine tænder og hiver...Jeg tænker at det enten er for at spidse kløerne eller fordi hun syntes de er for lange...
Så er der mon nogle her der ved hvorfor hun gør det???

mvh ida

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bider i sine kløer
  • #1   3. aug 2007 simba gør det også og det er fordi han vil sige at det er på tide at få klippe negle... (tror jeg)
    det passer i hvert fald med at når de er ved at være lange så ligger han sig helt op ved siden af mig og ligger og bider i dem...

• #2   3. aug 2007 vores hunkat gør det hele tiden når hun vaker sig. tror også det er på grund af neglene er for lange. men nogen gange gør hun det også selv om de ikke er

• #3   3. aug 2007 ok så tror jeg også det er fordi de er for lange...
    Kan det egentlig passe at kløerne gror hurtigere når man begynder at klippe dem? Jeg synes nemlig ikke der går ret lang tid imellem at Milles bliver lange igen efter at jeg klipper dem...

• #5   7. aug 2007 hej jytte...

mine katte er også indekatte og jeg klipper neglene på simba fordi de bliver så lange at man kan høre dem når han går... ha kan åbenbart ikke finde ud af selv og holde dem nede.

• #6   16. aug 2007 jeg klipper osse min hankats klør fordi de bliver så så lange og han bruger krædsebradt men de bliver bare aldrig kortere så for hans negle ikke genere ham og bliver længere og længere så klipper jeg dem altså...

Kommentér på:
bider i sine kløer

Annonce