Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bider i sine klør!!
  • #1   19. mar 2006 hejsa i to, mine gør det samme når de har vasket sig så bider de også i kløerne :0)

• #2   19. mar 2006 Er det ikke meget normalt at de gør det, når de renser sig om poterne ? :O)
    Emil gør det da også indimellem, men det er bare fordi han vasker sig... smiley

• #3   19. mar 2006 tror de gør det for at rense deres klør hvis der sidder noget fast i dem....

• #4   19. mar 2006 det er kløerne de bider i.
    Vi har købt en speciel saks til netop at klippe deres klør med..

tænker på om det kan være fordi vi ikke klipper dem korte nok, vi klipper dem nemlig ikke ret meget, i frygt for vi rammer blodåren..

• #5   19. mar 2006 Jeg klipper ikke negle på mine katte det klare de helt selv. Bamse som bruge meget tid ude hans klør er nogle gange lidt flosede men han ordner dem også er de fine igen.

Mvh Heidi

• #6   19. mar 2006 tak for hjælpen alle sammen.

• #8   19. mar 2006 Hej.
    Har lige gaflet kærestens profil.
    Mine 2 katte, trille og garfield får ikke, har aldrig fået og vil aldrig få klippet deres negle.
    De er mega gode til at bruge deres kradsetræer og deres negle er så fine så fine. Især når jeg leger med garfield og han sparker mig - så får jeg sådan nogen pæne lange ridser på arme og hænder... hehe....
    Ergo er at deres negle er pæne - fra naturens side ( og den piller JEG ikke ved )

• #9   20. mar 2006 jeg klipper osse felix kløer.. han er kun ude i snor og får derfor ik brugt sine klør så meget.. bortset fra at kradse tapetet op *Gg*

• #10   22. mar 2006 Det er da noget pjat at man ikke må klippe kløerne. Kradsebrædtet bruger de til at gøre kløerne skarpe, ikke til at slide dem...

Læste et sted at man egentlig ikke behøvede at klippe bagkløerne, for dem bed de nemlig selv ned.

Har alle dage selv klippet mines kløer og det virker rigtig nok, for bagkløerne er slet ikke så lange og skarpe.

Kommentér på:
bider i sine klør!!

Annonce