{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

PiaB
PiaB
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130

dårlig mave... {{forumTopicSubject}}

hej

har nu en killing på 22 uger og en pige på 2½ år..

de gårpå et mix af killingefoder og indoor (indoor for at hende den gamle ikk ska tage for meget mere på!)

altsammen foder de er vant til at få fra opdrætter af! der stod nemlig begge dele fremme!

i starten gi det fint, dog med lidt tynd mave - jeg tog så vådfoderet fra dem - det virkede perfekt i starten og maven kom i orden..

MEN nu er den helt galt på lillemanden!
igår da jeg kom hjem fra udstilling (havde ikke kattene med) så så kom jeg hjem til en gang tyndsk*d på toiletgulvet!
det lignede mest af alt at han ikke havde kunne nå det - for det var lige lidt fra kassen og trukket i en lidt lang klat...

stakkels lille dreng...

hva gør man sådan en søndag hvor alle dyrlæger har lukket og man ikke kan komme i nærheden af zoolag???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig mave...
  • #1   5. aug 2007 Paraghurt!! Det kan du hente på døgnapoteket, og det må katte også gerne få.. Det er mælkesyrebakterier, og hvis du giver ham 2 med det samme, og så løbende 6 fordelt over dagen, så burde det virke ret hurtigt.
    Bruger det samme til min den ene kat, da han har et mave der er meget let at slå i stykker.
    Fik det samme råd herinde en gang. :0) Det er nu rart til nødstilfælde, at man har alternativer til zoolac'en.

• #2   5. aug 2007 mine katte har haft det samme problem med deres maver så jeg ringede til min dyrelæge da fik jeg at vide de skulle på skåne kost bestående af ris og fisk eller kogt katoffel med fisk
    og det har hjulpet

Kommentér på:
dårlig mave...

Annonce