{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Oplevelsesrig dag i går.. {{forumTopicSubject}}

Puha, jeg havde nok den mest underlige dag i går (Og lidt uhyggeligt) - i hvert fald var det en meget katte-agtig dag der involverer en killing og et biluheld :-S

(Det er en smule lang fortælling, men håber i vil bære over med mig)

Jeg skulle besøge en veninde og kørte igennem et meget øde område ved heden. På vejen lå et dødt egern, og jeg stoppede for at smide det ind til vejsiden - og så opdagede jeg, at det ikke var et egern, men en død killing. Og inde i grøften sad en (jeg går ud fra at de var søskende) der var magen til, helt alene. 5-6 uger tror jeg, og var superglad for at se mig. Hun var meget tam i hvert fald, og kom hen til mig da jeg kaldte på hende.

Tog hende med til det eneste hus der ligger ude på heden, og spurgte om de manglede en kat. Det gjorde de ikke, og de mente ikke at kende nogen i området der havde katte.

Synes det var pænt underligt at de to killinger bare var dukket ud af det blå, men manden jeg snakkede med mente, at nogle mennesker er så grusomme, at de godt kan finde på bare at dumpe killingerne af på sådanne øde steder og køre videre...

Så fræsede jeg ellers hen til min veninde med killingen i bilen, og vi kørte videre ud for at købe noget killingefoder til det stakkels pus. Min veninde kørte, jeg sad med katten.
På vejen hjem løb der pludselig en hvid kat over vejen. Min veninde bremsede hårdt, katten kom ind under bilen, og rullede derefter ud på den anden side - uden en skramme.

Sekundet efter hamrede en varevogn op bag i den bil vi sad i, så det fløj rundt med cd'er, kattemad og hvad der nu ellers lå af småting i bilen... Ingen kom heldigvis noget til, men det var virkelig et chok.

Enden på det hele er, at jeg i dag har en ufattelig hovedpine efter det voldsomme slag i går, og en lille killing der (heldigvis) allerede har fundet sig godt til rette sammen med min fars hunkat og hendes to killinger..

Det er da vist hvad man kalder en solstrålehistorie, blandet med en god portion drama smiley

Andre der oplevede noget spændende i går? (Eller i dag)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplevelsesrig dag i går..
  • #1   19. aug 2007 Jeg synes at du omgående skal tage på skadestuen og blive undersøgt.
    Det er ikke normalt,at have en voldsom hovedpine efter et slag og det kan betyde at du er kommet til skade.
    Godt at lillemissen har det fint,men ligenu er jeg mest bekymret for dig....så lov mig at blive undersøgt,ikke smiley ?


  • #2   19. aug 2007 Winnie: Ja, jeg forstår heller ikke at folk bare kan efterlade deres dyr. Og jeg forstår heller ikke den idiot der kørte den ene killing ned ikke stoppede op og fjernede den fra vejen. Selvfølgelig var det heldigt nok at det ikke skete, for så var jeg ikke stoppet op og havde aldrig fundet den anden killing.. *S*

    Hanne: Jeg tager afsted til læge i morgen hvis det ikke bliver bedre med hovedet - men er ikke så glad for læger, så håber det går over af sig selv *S*


  • #3   19. aug 2007 Jeg ville godt nok ikke vente til i morgen...Det kan være alt fra en forstrækning ag musklerne til hjernerystelse eller piskesmæld og det skal man altså tage alvorligt !
    At du ikke er glad for læger,må du altså lade komme i anden række,nu gælder det dit helbred...
    Jeg har en tidligere veninde som fik et piskesmæld i nakken efter en påkørsel bagfra.
    Hun mistede sin arbejdsevne pga dette og må dagligt tage smertestillende medicin og fik pension som 35 årig.
    Så at have ondt i hovedet m.m.,skal tages alvorligt !


  • #4   19. aug 2007 pyha... det var noget af en dag, -det må man sige... en rigtig gyser med en lykkelig slutning... smiley

    syns det er flot af dig at tage dig af det lille pus.. -utroligt at folk kan få sig selv til at forlade sådan et lille forsvarsløst og uskyldigt pus... fatter jeg slet ikke!!
    -men må nu give Hanne ret... jeg syns måske også at du skulle blive tjekket af en læge hvis du har ondt, det er jo ikke sikkert det er noget, men bare for at være på den sikre side.. smiley


  • #5   19. aug 2007 Fuldstændig ening med Hanne N
    Du bør lige checkes og som det mindste skal der være en skaestue/vagtlæge rapport på dig efter uheldet. Af hensyn til hvis der skulle op stå noget senere.
    Så afsted til enten skadestue eller ring til vagtlægen.


  • #6   19. aug 2007 Og selføli` - tillykke med den nye lille mis smiley

  • #7   19. aug 2007 nu er det slet ikke for at male fanden på væggen...
    -men tænkte lige på om den lille ha ondt nogen steder, eller om hun klarer den oven på uheldet.. for så var det måske også en god ide at få hende tjekket... bare for en sikkerhedsskyld, man ved jo heller aldrig hvad hun kan være blevet udsat for der hvor hun kom fra...?!
    - men stadig kæmpe ros til dig for at tage dig af det lille pus, syns det er dejligt at høre at der faktisk også er nogen historier der ender godt smiley


  • #8   19. aug 2007 Enig med Claes S,netop af hensyn til hvis der senere skulle blive nogle gener,så skal du have en lægerapport,hvis du senere skal have nogen erstatning fra din ulykkesforsikring...For sådan en har du vel...?

  • #9   19. aug 2007 Ja okay, må nok hellere tage afsted. Er begyndt at hæve op på siden af halsen, hvilket er pænt ubehageligt :-S
    Og jo, har heldigvis en ulykkesforsikring.

    Katten klarede det fint ovenpå uheldet, jeg sad med hende i skødet og havde armen om hende - så vidt jeg kan se har hun det godt. Men jeg skal have hende tjekket hos dyrlægen alligevel, for jeg tror hun har øremider.



  • #10   19. aug 2007 Kan vi få et update, har du været ved læge eller på skadestuen? Det lyder ikke helt godt det med halsen...

Kommentér på:
Oplevelsesrig dag i går..

Annonce