{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når der kommer hund ?
  • #1   19. aug 2007 hej det er gået fint .. jeg havde 9 katte da jeg mødte min kone og ingen af dem havde været sammen med hunde før ... og min kone havde 2 hunde og det er gået fint uden problemer for os

• #2   20. aug 2007 fint.. Jeg lod hund og kat(te, havde også Ferguson på det tidspunkt) finde ud af det selv.. Ferguson legede fint med hnuden, mens Rottweiler grubndet sine hunde traumer fra han var helt lille (der var en hund på gården han er fra der altid stod og gøede kattene op i hovedet) lidt tilbage holdende..

Men efter Joy (hunden) fik et par klør i hovedet, lod hun ham være i fred.. Og så blev Rottweiler passet hos en der havde hund, og tja, nu har han slet ikke noget imod hunde..

Rottweiler var 1 år da jeg fik hund

Her er et billed fra hvor han blev pasaset, det er min venidnes hund Asya, og det er Asya's ejer der har taget billedet:
    (link fjernet)

• #3   20. aug 2007 og et mere af Asya og Rottweiler

(link fjernet) 18:11:17

• #5   20. aug 2007 jeg har godtnok først haft hund og derefter fået kat men man skal bare altid huske man skal give dem begge lov til at udforsle hinanden for hvis man står over dem hele tiden så får de et spændt forhold til henanden men man skal selvfølgelig også holde øje for det skal jo heller ikke for volsomt til :o)

• #6   27. aug 2007 Jeg havde to katte da vi bestemte os for at få os en hund også. Min kæreste var enormt bange for at misserne ville rive og flå i den lille hvalp, men de tog det faktisk nogenlunde pænt.
    Nu næsten to år efter, går hunden og slikker hankatten i ørerne og deler seng (ikke samtidig), men hunkatten er ikke så meget for hunden, han kan accepteres men kun på hendes præmisser. Til tider kan hun gå heltamok og slå ud efter ham og andre gange hopper hun op til ham for at få slikket ører.
    Men hun er altså ret speciel :o)
    Det har helt sikkert også noget at sige om kattene har mulighed for at komme ud, tror jeg. Mine de går jo bare ud af haven hvis hunden bliver for irriterende.

PS. Det er en stor Labrador vi har.

Kommentér på:
Når der kommer hund ?

Annonce