{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

min ene kat er panikslagen når der kommer gæster {{forumTopicSubject}}

Min ene kat er panikslagen når der kommer gæster, da jeg fil ham var han tillidsfuld,han var da 12-13 uger gammel, han er også tillidsfuld overfor mig og vil gerne ligge hos mig og hygge men kommer der nogen går han i panik og spurter ud af kattelemmen med et skrig, kan ikke forstå hvordan og hvorfor han er blevet så panikslagen, han er en 3½ år gammel kastreret kat.Han kommer ikke ind igen før gæsterne er væk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min ene kat er panikslagen når der kommer gæster
  • #1   7. okt 2019 Hvor længe har han opført sig sådan?
    Kan du huske noget om første gang, han reagerede sådan?


  • #2   7. okt 2019 han har været sådan fra han kom ud første gang måske noget derfra, han var nok ca 20 uger, har en kat mere, men det er den bange kat som dominerer

  • #3   7. okt 2019 det er faktisk de færrste katte som kan lide gæster
    jeg har 12 indekatte og der er kun 2 som kommer ned når der kommer fremmende. det skal dog siges at det kan svinge efter hvem der kommer ind af døren.

    jeg har nogle som jeg er nød til at hjælpe op på 1 salen for de går også i panik - især når der kommer børn.

    jeg vil så sige at du nok med acceptere at han ikke gider dine gæster, og du bør aldrig tving ham til at være der.
    har du ikke et sted i huset hvor han kan være uden at dine gæster er i nærheden af ham?

    min gamle dyrlæge sagde altid at når kattene gjorde sådan så var det fordi de kunne lide os.


  • #5   7. okt 2019 Mine katte og jeg lever normalt det stille liv, og når der så kommer gæster/ børnebørn, så er det normalt for meget for Mitti, han er så indekat, men jeg har så en skydedør, som jeg har krog på, så kattene kan komme på værelset, men ikke børnene.
    Det er så blevet væsentligt bedre, fordi jeg har haft den yngste, 2 gange i ugen siden nytår, så Mitti har fundet ud af, at den lille unge, ikke kan nå ham i krassetræet, og at han er hurtigere end Kaya smiley så når der er ro på hende, må hun godt røre.
    De største er jo 9-11 år og dem klare Mitti også hvis de ikke larmer, eller hopper for meget rundt.
    Jeg er spændt på, hvordan det kommer til, at gå fremover, for nu er Kaya startet i vuggestue, det var nu også på tide, hun er 21mdr. Hvem ved måske går Mitti tilbage til ikke, at ville børn, men Røde modtager gæster og Helmer ikke før han har fået nussetur, Mitti syntes de voksne er ok, så længe han selv bestemmer det hele.
    Når din kat er udekat er det svært, at vænne ham til andet, og du kan jo aldrig vide, hvad han har oplevet der ude smiley


  • #6   7. okt 2019 Her er mænd og børn ikke velkommen smiley
    Mænd skal godkendes - og det er der så 2 der er blevet, men det tog tid smiley

    Generelt, så gider mine heller ikke gæster, men de lever nok også et stille liv smiley


  • #7   7. okt 2019 Min elsker at få gæster. Ja, han styrter da af sted, når det ringer på døren og nogen åbner døren, men han varmer hurtigt op til gæsterne. Han er ikke heeelt så vild med børn, fordi de er så uforudsigelige, men voksne mennesker ligger han hurtigt i arm med. Han er svært glad for min mentor fra kommunen fx.

  • #8   8. okt 2019 Jeg har min udestue hvor kun mine 2 katte må være når der er gæster,døren står altid lidt på klem så kun kattene kan komme derud men alligevel panikker han, han er for øvrigt ved at være meget efter den anden kat, når de prøver kræfter af, ender det med et skingert skrig fra den anden kat

Kommentér på:
min ene kat er panikslagen når der kommer gæster

Annonce