469 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Håndværkere der ikke kommer. Håndværkere der ikke kommer.
ØV! Jeg har en fridag i dag, og en aftale med viceværten om, at der skulle komme elektrikere herop.
De skulle komme mellem 7.30 og 8.00.
Kl 8 holder de faktisk nede på parkeringspladsen, men viceværten er ikke kommer endnu. Da hun kommer kan man se de lige snakker, og så kører elektrikerne! Hvorfor er der ingen der ringer på og fortæller mig at jeg ikke skal spilde mere tid på at vente? Argh
Det ender nok med at min kæreste (som er elektriker lærling) selv laver det stykke arbejde, når ikke de andre kan nosse sig sammen.
0 synes godt om
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.294
Men de kunne nu godt lige informere dig om det....
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 36
Første gang var d 20 og så skulle han komme fra kl 8-15 det er jo pænt mange timer at vente når manden ikke kommer. Så jeg ringede ned til viceværet om fredagen og brokkede mig.. Vi aftalte næste torsdag og at han stadig ville komme imellem 8 og 15 men at han så ville ringe en time før han var her... Hmm jeg ventede og ventede men der kom ik nogen... ARGH så bliver man altså gal... Så da viceværeten hørte fra mig igen blev han sgu godt sur på den smed, og sagde at han nok skulle give ham røde ører og så skulle det komme an på mig om hvornår det passede mig at se ham.. Så nu har jeg valgt en tid fra 10-12 på torsdag..Så må vi se om han tør at komme..
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 189
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 684
Heldigt at jeg stadig var hjemme, for var faktisk på vej ud af døren...
Vi overvejer bare at udlevere nøglen til viceværten, så de kan klare tingene selvom vi ikke er hjemme (vi skal også have murere, malere og tømmere herop) men ak... det er svært når man har katte, tør vi? Døren driller også lidt, den skal sige "klik" før den er lukket rigtigt, hvad nu hvis de forvilder sig d i opgangen og falder ned?
Håndværkere der ikke kommer.