550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Håndværkere Håndværkere

Kære katte mennesker smiley
Skulle lige have jeres meninger.
Vi har et større haveprojekt kørende omkring vores hus, hvor der arbejder to håndværkere med nogle ret larmende maskiner. Vi har en kat, som er både ude og indekat og hun er meget bange generelt for alt, der har noget med kørende biler eller maskiner at gøre, så hvis hun er inde mens håndværkerne er her, plejer hun at gemme sig under vores seng og kommer kun frem når håndværkerne er kørt og alt er stilnet af. Der var også en gang, hvor vi lod hende blive udendørs, da håndværkerne var her i sidste uge, men hun har gemt sig i naboers have (der plejer hun at gå tit) og kom frem igen efter håndværkerne var kørt og jeg kaldt efter hende.
I dag gik hun også ud og så kom håndværkerne. Problemet er, at nu er håndværkerne kørt og hun kommer ikke frem når jeg kalder på hende. Hun må være sulten og tørstig, så jeg er lidt bekymret. Jeg er også bange for, at hun er blevet så skræmt, at hun løb lidt længere væk fra hjemmet end hun plejer og måske kan ikke finde vejen tilbage… smiley
Har I noget erfaring med det? Hvad vil I anbefale at gøre? Er det ikke bedst, at vi beholder hende inde mens håndværkere er her? Jeg begynder virkelig at være sur på mig selv, at jeg lod hende være udenfor i dag… smiley
Vi skal til fødselsdag om en time og jeg håber virkelig, at hun kommer hjem inden da…

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håndværkere
  • #1   13. jun 2023 Nu gik jeg ved naboens hegn og kunne se hende komme frem til hegnet da jeg kaldte på hende. Så hun er ok smiley Men hun er godt nok skræmt, da hun ikke kommer helt til mig og følger efter mig som hun plejer, men bliver i naboens have. Jeg kan ikke engang lokke hende frem med hendes yndlings snack…
    Så hun er ikke kommet for langt hjemmefra, det er dejligt smiley

• #2   13. jun 2023 Få hende ind. Hold hende inde, så længe håndværkerne er der.

• #3   13. jun 2023 Jeg ville heller ikke turde andet end at holde hende inde smiley

• #4   13. jun 2023 Hvis du ikke får hende ind, og holder hende inde, kan du nemt mindste hende, hun kan blive skræmt og gå længere væk end naboen, og hun kan komme så langt væk, at hun ikke kan finde hjem, eller vælger at blive væk fra larmen, og er der så et venligt menneske som fodre hende, eller hun finder et hjem, hvor der allerede står en åben buffet, så kan hun vælge at blive der.

• #5   13. jun 2023 du må ud her i aften og få hende ind. Og så hold hende inde når der er håndværkere. For det lyder til at det godt kunne ende galt
    men når du kommer hjem fra fødselsdagen så ud og kald på hende. så er der mere ro

• #6   13. jun 2023 Hun kom heldigvis selv ind og jeg beholder hende inde indtil håndværkerne er væk i morgen. Hun bliver nok ikke tilfreds, men jeg tænker, at I har ret. Jeg vil ikke risikere, at hun bliver bange og løber langt væk smiley

• #7   14. jun 2023 Det lyder som en rigtig god idé, når hun ikke er glad for de høje lyde. Ellers risikerer du jo bare, at hun flytter hjemmefra, og det kan vi ikke ha' smiley

Kommentér på:
Håndværkere

Annonce