Håndværkere Håndværkere
Kære katte mennesker
Skulle lige have jeres meninger.
Vi har et større haveprojekt kørende omkring vores hus, hvor der arbejder to håndværkere med nogle ret larmende maskiner. Vi har en kat, som er både ude og indekat og hun er meget bange generelt for alt, der har noget med kørende biler eller maskiner at gøre, så hvis hun er inde mens håndværkerne er her, plejer hun at gemme sig under vores seng og kommer kun frem når håndværkerne er kørt og alt er stilnet af. Der var også en gang, hvor vi lod hende blive udendørs, da håndværkerne var her i sidste uge, men hun har gemt sig i naboers have (der plejer hun at gå tit) og kom frem igen efter håndværkerne var kørt og jeg kaldt efter hende.
I dag gik hun også ud og så kom håndværkerne. Problemet er, at nu er håndværkerne kørt og hun kommer ikke frem når jeg kalder på hende. Hun må være sulten og tørstig, så jeg er lidt bekymret. Jeg er også bange for, at hun er blevet så skræmt, at hun løb lidt længere væk fra hjemmet end hun plejer og måske kan ikke finde vejen tilbage…
Har I noget erfaring med det? Hvad vil I anbefale at gøre? Er det ikke bedst, at vi beholder hende inde mens håndværkere er her? Jeg begynder virkelig at være sur på mig selv, at jeg lod hende være udenfor i dag…
Vi skal til fødselsdag om en time og jeg håber virkelig, at hun kommer hjem inden da…
jul 2022
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 8
Så hun er ikke kommet for langt hjemmefra, det er dejligt
dec 2004
Følger: 252 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.130
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 559
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.142
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
men når du kommer hjem fra fødselsdagen så ud og kald på hende. så er der mere ro
jul 2022
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 8
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 559
Håndværkere