Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El hegn og volt
  • #1   21. aug 2007 hvorfor bruge el hegn når du bare kan hegne af ordentlig

• #2   21. aug 2007 husk lige at når du laver el-hegn er der visse regler der skal følges med hensyn til højde og hvor langt væk fra fortov osv du må bruge el-hegn.
    jeg har disse regler liggende et sted og hitter dem til dig hvis du gerne vil ha det

men hvorfor bruge el-hegn

• #3   21. aug 2007 Hejsa Camilla P..)VI har indhegnet vores terasse med hønsenet, og de har kun prøvet engang og næsten hoppe over og der slog vi vores fluesmækker ned i jorden bageved dem og de har ikke prøvet noget siden, da de fik deres livs forskrækkelse, Nu hygger de sig på terassen og vi kan lave andre ting uden og se efter dem.. Og det er sååå Skønt..
    Strøm er der nogen der bruger men mener man godt kan lære en kat og blive ind det kan vi, Og for og være ærlig jeg er så stolt.. Håber du kan følge mig..

• #4   21. aug 2007 Okay.. Tak smiley Skulle også bare høre, da jeg er ved at lave og købe ting til en løbegård smiley

• #5   21. aug 2007 Du kan se lidt af vores hegn på min profil med perle og de små piger... poteknus

• #6   22. aug 2007 Hej vores store indhegning på 100 kvm. har to stødtråde foroven med ca. 20cm imellem hegnet er 180cm. mener det er 8000 volt eller noget i den stil det fik vi anbefalet af en opdrætter at bruge.

Hilsen Nikie

• #7   22. aug 2007 Hej Camilla
    Lav en god indhegning så du ikke behøver el.
    Det stresser katten at bruge el hegn.
    Nu er det jo ikke ligefrem en løve du har så mon ikke du kan klare dig uden ?

• #9   24. aug 2007 Sad lige og så program igår i tv omkring folk der brugte el hegn til hunde. det er ulovligt. må ikke bruges til nogen som helst dyr. Folk har solgt det og ladet som om det blev solgt til får og geder, da de troede at man måtte det, men det må man heller ikke.

• #10   25. aug 2007 okay. ved jeg ikke noget om. Kan være det er et andet slags hegn så med mindre volt eller lign. Så bare det program hvor man havde et hegn med strøm i og så gav man dyret et halsbånd på hvor det så gav stød hvis hunden gik over hegnet, så det er et hegn eller en tråd der ligger hen ad jorden. Så det må jo være noget andet noget til katte, hvis det skulle være lovligt.

• #11   25. aug 2007 oh man må heller ikke bruge de hegn som man bruger til hunde, til geder får eller nogen andre dyr. Sagde de i det ddokumentar program. Der var lige frem en hunde kennel der solgte de hegn til hunde, men han og flere andre ville tage den varer væk fra hylder nu, hvor de fandt ud af at man ikke måtte bruge dem på nogen som helst dyr, så som nævnt før, må de hegn til katte være noget andet.

Kommentér på:
El hegn og volt

Annonce