{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Min kat kan ikke mjiave {{forumTopicSubject}}

ja Rottweiler bliver mere og mere underlig smiley man har aldrig mjiavet, men har i stedet sagt varulv, øv, ew og muf

Og her for et par dage siden, skrev min storebror (som passer ham til oktober) at han havde sagt røv til ham smiley

Og når han spinder lyder det somom han knurrer, og når han sover, snorker han pænt meget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat kan ikke mjiave
  • #1   24. aug 2007 Det er han også smiley

  • #2   24. aug 2007 hehe, det lyder squ lidt som rottweiler har daffy-tandenser, daffy gør sån ca det samme, der kommer absolut heller ikke noget der minder af et miaw ud af hans mund, det er alle mulige andre lyde istedet

  • #3   24. aug 2007 Charlotte R - hehe nej nej, Rottweiler er en kat, og min hund hedder Joy smiley

    *O*O*O*johnny*O*O*O* nu med msn - hehe okay


  • #4   27. feb 2013 Hej Beltane.
    Mine 2 NFOér er også lidt underlige i den retning, de bliver 7 mdr på lørdag og jeg har kun hørt Ziggy ( hannen ) sige noget 2 gange og det lød ikke som en kat det var bare et lavt piv, han lyder også som om han knurrer når han spinder og snorker temmelig højlydt. Ziva ( hunnen ) siger en del men det lyder som en blanding af en mus & en fugl, hun spinder også ret højlydt men lyder mere som en kat end Ziggy gør, hun snorker ik ret meget men når hun drømmer er der fuld knald på. Jeg spurgte opdrætteren jeg har dem fra og hun sagde at deres mor aldrig har sagt ret meget og har ikke " sludret " ret meget med killingerne da de var hos hende, så de har jo ikke været vant til snakken fra de blev født, jeg fik dem 20 november og troede at Ziggy var stum men forleden dag sagde et par lyde så kan han godt . Hendes anden NFO hun fik killinger 29 oktober og sludrede løs med dem fra de blev født så det har de arvet / lært fra hende og det er de blevet ved med.
    Min nabo har en han MCO og en hun Birma, de er vokset op sammen ( de er også næsten lige gamle ) da opdrættteren hvor de købte dem opdrætter de 2 racer, det var kun meningen de skulle have birma hunnen som de havde besøgt flere gange inden hun var gammel nok til at komme hjemmefra, men da de kom for at hente hende og så hvor tæt knyttet de 2 killinger var så kom de hjem med 2 katte istedet for 1, da de ikke nænnede at skille dem ad og de har det stadig godt sammen, hunnen snakker meget men hannen siger næsten aldrig noget.
    Så det er jo lige som mennesker nogle snakker ikke meget og så er der dem der taler MEGET ( undertegnet includeret gggg )
    Hilsen Sanne smiley


Kommentér på:
Min kat kan ikke mjiave

Annonce