{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Transportkasser - men hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg er ved at skrive afgangsprojekt på en akademiuddannelse i salg og markedsføring. En del af afgangsprojektet er en markedsundersøgelse om transportkasser/-tasker til katte.

https://goo.gl/forms/cTPiSq5B5pFhuekF2

Jeg håber, at nogle af jer har lyst til at besvare spørgeskemaet inden den 28. oktober 2018 kl. 23.59.

På forhånd tusind tak smiley

venlig hilsen
MisKitty

PS.
Alle besvarelser er anonyme og vil blive slettet senest 31.12.2018 (jeg skal til eksamen i december, men ved endnu ikke hvornår smiley )


Kommentarer på:  Transportkasser - men hvilken?
  • #1   8. okt 2018 Mangler en “Andet mærke” under hvilken Transportkasse har du.
    Jeg har 2 fra Songmics smiley

    Hvor mange katte transport tasker bliver egentlig crash testet? Er der et lovkrav om det?
    Der er jo ingen lovgivning i Danmark om transport af dyr, andet end at de skal sikres som hvis de var gods. Jeg tvivler på at een eneste af taskerne du kan købe i DK er testet og det er ret interessant om nogle overhovedet markedsfører sig med at de er sikre på den måde?


  • #2   8. okt 2018 Skjult reklame og svært at svare på, da der mangler en hel masse forskellige mærker. Men i fik da gjort reklame for noget, jeg aldrig ville købe. smiley

Kommentér på:
Transportkasser - men hvilken?

Annonce