{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.491 visninger | Oprettet:

Katte der drikker af vandhaner {{forumTopicSubject}}

Mine katte er for sære ind i mellem.. smiley

De er jo alle sammen utrolig glade for vand, men de har hver sin måde at drikke det på, når det kommer fra en vandhane smiley

F.eks. Mischa, hun prøver at få det ind i munden med tungen.. Det er lidt forskelligt om hun har hovedet på skrå, eller om hun står lige foran strålen med hovedet oprejst.. Men det virker ikke som om hun får nok på den måde, for når der er gået lidt tid, så opgiver hun, og stikker i stedet for hele klør fem ind under vandstrålen, for så at slikke på den bagefter, og sådan fortsætter hun..

Desse står og bider i vandstrålen, og efter at have forsøgt på at få vand på denne måde i lang tid, så opgiver hun som reglen.. Men hun har ikke luret at der er andre måder at gøre det på..

Cassi er nok den mindst kloge af dem, eller er hun smiley Hun propper hele hovedet ind under vandstrålen, så det løber ned i hovedet på hende, og så drikker hun af bunden af vasken, så hun er faktisk den der får mest vand, men også den der bliver mest våd.. hehe
Se hvordan det er hun gør her: (link fjernet)

Er der andre der har katte der er lige så skøre mht deres måde at drikke vand af en vandhane på? smiley
Eller nogen som har katte der gør på en helt fjerde måde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte der drikker af vandhaner
  • #1   1. sep 2007 Nårhhh ja, og alle killingerne vader rundt oven i vandskålen inden de drikker af den.. hehe.. men de er jo heller ikke så gamle endnu smiley

• #2   1. sep 2007 Nåe hun er da sød..!
    Vores drikker også af vandhanen og af baljer spande m.m. udenfor...
    Hotlips skraber isen af vandet på maine coon maner, Sylvester drikker helst kun af vandhaner, (hovedet på skrå) - Resten af flokken er ikke så sarte med hvad de drikker af...De tager vandhaner, brusere, spande, toiletter (hvis vi ikke lægger låget på) - på trods af at de hver morgen får serveret en stor skål friskt vand ved deres tørfoder...

• #3   1. sep 2007 Jaaa, af en eller anden årsag, så er vandet i deres skåle ikke helt godt nok.. hehe smiley

• #4   1. sep 2007 Mister drikker altid af vandhanen i badeværelset - han kan maive meget ynkeligt kl. skidt om natten, og hvem står så op og tænder hanen for ham - ja, prøv at gæt... nemlig MIG smiley
    Jeg er godt opdraget allerede *ggg*
    Ellers står Mister nederst med strålen ned i hele hovedet og Basse ovenover og drikker vandet fra hans hoved... de er skøre, men dejlige:-)

• #5   1. sep 2007 Hehe, så er det ikke kun Cassi der kan det trick smiley

• #6   1. sep 2007 Malou elsker også at sidde i håndvasken og drikke og lege med vandet..:)

• #7   1. sep 2007 Mine er ikke interesseret i vandhanen, men Mea er der tilgengæld med det samme hvis jeg har et glas med vand. Det skal hun altså bare drikke af, så de tender tit med at jeg må finde et glas frem til hende også..

Havde dog en drenge-kat boende i et par mdr, han æææælskede at drikke af vandhanen. Det var enten med hovedet på skrå og tungenen der lappede, eller ved at få det hele i hovedet og så drikke af bunden :o)

• #8   1. sep 2007 Min den store kan ik finde ud af det... han kredser om vandet og ender med at få det i næsen i stedet for smiley

• #9   1. sep 2007 Haha Lena, kan lige forestille mig det smiley

Eva, Mischa er også god til det med vand i glas.. Og gerne med hele hovedet nede i smiley

• #10   1. sep 2007 Camilla - Haha, ja det ser ret sjovt ud. Mea er dog liiidt for meget af en Dame til at stikke hele hovedet ned, hehe.. Man kunne jo sidde fast ;oP

• #11   1. sep 2007 hehe sødt indlæg smiley

Cazzandras faste plads ER håndvasken i badeværelset! Lige så snart vi står op om morgenen spæner hun med ud på badeværelset hvor hun springer op i håndvasken med små lyde der lyder lige som "ja" =) Her skynder hun så at rubbe røven over på hendes side af vasken (ja ja, der er faktisk gjort plads til hende!) og så sidder hun ellers og kigger og slår med poten i luften for at mærke efter hvornår vandet bliver tændt =)
    Så sidder hun på kanten med hovedt på skrå og lapper i sig eller slikker fra den ene pote af. Rigtig sødt... og hun forventer virkelig man tænder for vandet til hende =)
    Ellers ligger hun tit og sover i håndvasken derude efter hun har "skrabt skidt og is af" =)

• #12   1. sep 2007 Christina - haha, hvor kært! Kan lige se det for mig..

• #13   1. sep 2007 Jaa syns også hun er så sød når hun gør det. Hun er simpelthen så ivrig =) Det går lige i hjertet på en =)

• #14   1. sep 2007 Det ser da så sødt ud. smiley
    Men ja, nogle katte er jo nødt til at være sære. ;D

• #17   2. sep 2007 Bella drikker også af vandhanen på badeværelset, hun holder hoved lidt på skrå og drinkker med en kombination af tungen og poten.
    Hver gang nogle skal på toilettet vil hun med, hun springer starks op på bordet og kigger anklagende på os indtil vi tænder for vandet. først drikke hun, derefter leger hun med vandet, så vores spejl ser altid herrens ud.

• #18   2. sep 2007 De katte altså. .Utroligt så mange af dem der er vilde med vandhanen..

• #19   2. sep 2007 Hehe, ja det er sjovt som vandhaner og katte kan gå så godt i spænd, når man siger katte er bange for vand smiley

Og sikke nogel sjove historier I kan smiley

Andre er selvfølgelig stadig velkommen til at komme med deres "sære" kattes historier smiley

• #20   5. sep 2007 Hun er da sød med hele hovedet inde under. smiley

Har ikke selv prøvet med en vandhane, men havde engang en kat den gjorde også det med at putte hele hovedet ned i et glas, dog kun hvis det var mælk eller COLA.. så det var med at have en våd klud klar også til fredags hyggen. smiley

Kommentér på:
Katte der drikker af vandhaner

Annonce