{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
11. okt 2006
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365

Godt og måske nyt tørfoder? {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke hørt om dette tørfoder HIKE Cat . Det lyder til at være et godt kornfri tørfoder, mon det er et nyt mærke.? Hjemmesiden har gode anbefalinger på Trustpilot. Nogen som har prøvet det? smiley

https://www.hike.dk/hundemad/hike-cat/hike-cat-4-kg-kornfri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt og måske nyt tørfoder?
  • #1   22. okt 2018 93% animalsk indhold lyder godt, det giver ikke plads til meget andet, selvom kartoffel står højt på indholdslisten, så er det ikke meget der er plads til smiley

  • #2   22. okt 2018 Mmm god fedtprocent også, jeg tror jeg skal prøve det smiley
    Hvis du køber snart, så vil jeg gerne vide hvor store bidderne er, det er vigtigt for mig, at de ikke er for store.
    Godt det er lavet i dk, og fødevarekontrollen kommer og tjekker, det er ikke noget man kan regne med ret mange steder.


  • #4   22. okt 2018 Øv men det var heller ikke lige ud af landevejen at læse det, man skal ind flere steder for at finde oplysningerne.

  • #5   22. okt 2018 Jeg har skrevet til Hike, for at få oplysninger om kød % for kød er jo ikke kun protein, så det ville være rart med en reel kød %


    profilbillede
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #6   22. okt 2018 Super Jette. smiley Skrev du også om hvor store bidder de laver dem I ?
    Glæder mig til at høre mere, håber du vil give en update på det.? smiley


  • #7   22. okt 2018 Har lige modtaget denne besked

    profilbillede
  • #8   22. okt 2018 Fandt dette billede på deres side

    profilbillede
  • #9   22. okt 2018 Her er Hike's liste

    profilbillede
  • #10   22. okt 2018 Jeg tror jeg køber en lille pose, som en prøve, jeg giver jo både som godbidder og blander også, så en prøve skal nok blive brugt, men jeg vil nok altid blande, fordi jeg har haft den dårlige oplevelse, at jeg pludseligt ikke kunne få det kattene fik, og måtte lave et alt for hurtigt skift.

  • #11   22. okt 2018 . . . Hvorfor vallepulver? Katte er er jo principielt set lactoseintolerante?

    Ser dog ud til at de har en god størrelse


  • #12   22. okt 2018 Jeg tror simpelhen ikke der findes et perfekt tørfoder, tørfoder er for vores skyld, så vi kan have dem inde og fodre let, dåsemad er også for at høre det let, hvis man vil have et korrekt foder, så skal det jo være hele små byttedyr smiley og selv når kattene fanger noget selv, er der katteejere som ikke kan klare tanken om, at det leger med byttet og æder det smiley mus spises med hud og hår indvolde og hjerne og øjen, det samme gør fugle, ok de kan plukke de største og groveste fjer af, men det meste ryger altså direkte i maven.

  • #13   22. okt 2018 Det er rigtig nok.
    Tørfoder blev til i 1860. Men først efter anden verdenskrig, hvor dåsemad blev rationeret og man ikke måtte putte dyremad i dåser, blev tørfoder et kæmpe hit 85% af foderet til kæledyr var tørfoder. Men det var ikke nok! I 1964 startede de store producenter (Purina, Mars, etc.) en kampagne som skulle fortælle alle, at det var direkte farligt at give sine dyr “menneskemad” - og så kom dyrlæge foderet, som Colgate Palmolive fandt på under Hills (For de havde købt Hills i 1976) og Hills blev så markedsført gennem dyrlæger som specielt dyrlæge foder, da de havde haft stor succes med at sælge tandpasta gennem tandlæger. Man skulle så at sige “overlade det til dyrlægerne at vide hvad der var bedst for ens dyr”.

    Ja det er tit katteejer som har en svag mave smiley Jeg har også overvejet frosne mus til slanger, de er ret gode men nogle siger så at det er liiiiiidt nasty med det de så ikke får spist eller kaster op. Må indrømme at jeg nogle gange ikke kan holde lugten ud når jeg står og opdeler rå mad, men mine katte er tip-top på det og heg er bare glad for at de endelig fungerer på noget mad uden at få dårlig mave og sådan smiley

    Jeg overvejer meget at prøve “pinkies” som er frosne babymus


  • #14   22. okt 2018 Før mine katte blev tandløse har de både fået musseunger og daggamle kyllinger, og de har spist alle de fugle de har fanget, det bliver så ikke så mange på 30m2 lukket have smiley
    Jeg husker min barndoms kat, den fik kun lidt rester fra bordet og en leverpostejmad i tern, men vi boede på landet, og den fangede mange mus og fugle, og naboen var fisker og hans katte kunne ikke selv spise alt det som blev smidt til dem.
    Det kræver mere når man har indekat, for det du giver er jo alt de får, hvor til udekatten er det brød på bordet, den henter selv smørret smiley


  • #16   22. okt 2018 Med foder tror jeg at der er ligeså mange meninger som foder.
    Jeg fodrer med RC og Virbac og så en hel del vådfoder af forskellig slags smiley


Kommentér på:
Godt og måske nyt tørfoder?

Annonce