7.013 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min kat sover hele tiden Min kat sover hele tiden

Hej alle sammen. Hvor meget plejer en kat at sove? Min kat Chico sover nemlig næsten hele dagen /: Han sover hele natten inde hos mig, så er han lige ude lidt, så kommer man ud i haven, og havd gør katten? Den sover. Han sover ca. halvdelen af dagen, hvis ikke lidt mere, og hele natten. Er det normalt?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat sover hele tiden
  • #1   6. sep 2007 En indekat sover ca. 18 timer i døgnet
    En udekat lidt mindre. Men ja, jeg vil da mene at det er ganske normalt at den sover halvdelen af dagen

• #2   6. sep 2007 sarah H: han er 2 år

• #3   6. sep 2007 Min 3 år gamle kat er kun vågen om natten og så lige når han skal spise.

• #4   6. sep 2007 jeg har en gang hørt at når en kat er 7 år, så har den sovet i 2 =)

• #5   6. sep 2007 Jeg har et spørgsmål mere.. For ca. ½ år siden må det være, der blev han påkørt af en bil om natten. Nu, når man kæler ham, har han intet i mod det, man må kæle ham overalt, bare ikke når han står op. For når han står op, og man kæler ham på ryggen, flygter han, men det gør han ikke, hvis han sidder eller ligger ned. Jeg talte med min mor, hun siger hun tror han kun er vågen 2-4 timer i døgnet /: Hun tror også han ahr ondt efter han blev påkørt. Han har været til kioprakter, men det virker kun i kort tid, og det er også ret dyrt 600,- pr. gang /: Men man ved jo bare ikke om katten har ondt, for man kan ikke læse dens tanker /:

• #6   3. okt 2007 prøv og mål hans temperatur og se hvor høj den er ellers må du tag ham til dyrelægen (O:

Kommentér på:
Min kat sover hele tiden

Annonce