Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urenlig Kat på 8 måneder! hjælp!
  • #1   8. sep 2007 Du skal straffe den vis den tisser på gulvet .
    Se min kat lærte det ved at hvis vi kunne se den skulle tisse eller lave 'stort' så bare smid den ud i kattebakken. Hvis ikke det hjælper så få den steraliseret (hvis det er en pige) og så smid den ud .
    Hvis det er i stuen den krasder i gulvet så køb et krasdetræ og stil det ind i stuen .
    Håber det gav et bar gode råd. held og lykke .

• #2   8. sep 2007 Det skal lige siges at den aldrig laver pølser på gulvet..<3

• #3   8. sep 2007 Okay . Det lød måske lidt voldigt og bare rolig .. jeg har ALDRIG slået min kat .

• Helle K
    Helle K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #4   8. sep 2007 Hej. Måske er han ved at være kønsmoden, men jeg bliver lige nødt til at spørge, om du har skiftet mærke indenfor kattegrus for nyligt? Jeg har oplevet det med en af mine tidligere katte, at han ikke ville på bakken, hvis det ikke var en bestemt slags kattegrus, og så lavede han det der nummer med at skrabe andre steder og nogle gange også tisse udenfor bakken. Håber, I får styr på det;)

• #5   9. sep 2007 er den kradsen på gulvet efter og omkring det han har tisset? Så er det måske bare et forsøg på at dække det uden der er noget at dække det med..
    men ja, jeg hælder også til at han er blevet en voksen hankat og dermed strinter..?

• #7   11. sep 2007 Palle- Du kan jo læse hvad folk har skrevet, især opdrætterne skriver jo at det er deres erfaring er så snart den er blevet snippet stopper strinteriet..

Kommentér på:
Urenlig Kat på 8 måneder! hjælp!

Annonce