{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Urenlig kat {{forumTopicSubject}}

Hejsa ..
Håber i kan hjælpe mig .. Vi har 2 hankatte på ca 8 og 9 mdr .. De er indekatte begge 2..
Nu er mit problem at en af dem er begyndt at skide i min ene søns seng .. Skal siges at katten gjorde det inden jul og har imellem jul og nytår fået ny seng , og stadig er der en af dem der efterlader en bæ der ( og tis) ..
De har ren bakke og gør det ingen andre steder .. KUN i min søns seng .. Hvis mine drenge glemmer at lukke døren til værelset , så er det helt 100 % at der ligger en "gave" ..
Hvad kan jeg stille op ?? og vil det hjælpe at kasterere den der gør det ?? tænker bare lidt om det ikke er mere strinte de gør hvis det er afmærkning??
Er ved at blive en belastning at have en kat der bliver ved med at skide .. Kan skifte sengetøj og gøre alt rent , og så 5 min efter (hvis dør ikke er lukket) så ligger der en ..
Håber virkelig i kan hjælpe mig *S*
Knus Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urenlig kat
  • #1   10. jan 2011 Hvis det ikke er alvskatte du har så vil jeg forslå at få begge kastreret og tjekket af dr. dyr. Og hvad for noget grus bruger du?

  • #2   10. jan 2011 Markering kan ske både med urin og afførring. Det kan osse skyldes andre ting, men jeg vil stærkt råde dig til at få begge hankatte kastreret.
    Neutraliserede katte er meget nemmere at have og er osse mere harmoniske end fertile. Utryghed både i forbindelse med hormoner og eller uro omkring kattene har ofte den effekt.
    Du skal få det gjort hurtigst muligt.



  • #3   10. jan 2011 takker .. har med det samme bestilt tid til dyrlæge med kasterere dem begge .,. Af grus bruger jeg fresh and easy .. De vil ikke bruge andet .. Men tror nu heller ikke grusset har været problemet , for de gør det begge i bakken , pånær hvis sengen står til rådighed .. Men "dejligt" at hører at makering også kan ske med afføring for det var der en masse der sagde at de kun tissede så .. Og de begge er ellers sunde og raske , er ikke så længe siden de begge blev sundhedstjekket ..
    Så er nok mere en mandesag imellem de 2 herre smiley De er jo også lige i alderen smiley
    Men mange tusind tak for jeres svar *S*


  • #4   10. jan 2011 Det var godt Christina smiley
    Håber det løser problemet, men det tror jeg nu nok det skal!
    Det er lige ved den alder de rigtig får homon kuller! Og finder ud af de er RIGTIG hankatte!


Kommentér på:
Urenlig kat

Annonce