{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

urenlig kat {{forumTopicSubject}}

hej.. jeg har en hun kat som ellers er renlig hun tisser både på bakken og ude.. men i perioder tisser hun også på vores tøj især på min mands eller faktis kun på min mands som er rimeligt træt af det ..er der nogen som kan fortælle mig hvorfor hun gør det og hvordan man får hende til at holde op...hun er snart et år... på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  urenlig kat
  • #1   10. mar 2010 Skriv "tisser" eller "urenlig" i søgefleltet. Der er utallige tråde om emnet.
    og læs her: http://www.inges-kattehjem.dk/Urenlighed#Urenlighed.


  • #2   10. mar 2010 er det fordi han har tøjet liggende på gulvet? så skal han lade være med det!
    Er katten steriliseret? det kan være en grund, og jeg ville tage et smut forbi dyrlægen for at få tjekket for urinvejslidelser.


  • #3   10. mar 2010 en stor del er jo nok fordi han smider sit tøj alle vegne smiler.. men tror jeg vil tag hende med til dyelægen det kan jo ikke skade af få hende undersøgt...så ved jeg det er ihvettifald om der er noget.. takker


  • #4   10. mar 2010 en stor del er jo nok fordi han smider sit tøj alle vegne smiler.. men tror jeg vil tag hende med til dyelægen det kan jo ikke skade af få hende undersøgt...så ved jeg det er ihvettifald om der er noget.. takker


  • #5   10. mar 2010 kræv af dyrlægen at der bliver lavet en urinprøve, det er den eneste måde som kan vise om hun har en urinvejslidelse.

  • #6   10. mar 2010 ved du sådan nogen lunde hvad så noget koster

  • #7   10. mar 2010 hun [er ikke steriliseret.. trode kun det var han katte som gjore det ..[vores han gør det nemlig ikke smiler] så tror jeg lige jeg ser tiden an inden jeg tag til dyrelægen for det er jo kun i perioder og jeg ville da menne hvis det er noget galt ville hun gøre det hele tide.. ser lige tiden an


  • #8   10. mar 2010 hun kan godt strinte i sine løbetidsperioder. Du skal overveje nøje hvorvidt du vil have en fertil hunkat gående ind og ud af løbetid, da det er ekstremt usundt for hende. Gentagne løbetider kan give underlivsbetændelse, kræft m.m. og p-piller er ligeså slemt. Sterilisering er det eneste som hjælper og det giver katten et langt mere harmonisk og trygt liv.

  • #9   10. mar 2010 det samme med din hankat, han vil også få et meget mere harmonisk liv at blive kastreret. Selvom han ikke strinter er det altid en god idé at neutralisere sine katte hvis man ikke skal have killinger.

  • #10   11. mar 2010 det er sikkert pga. at hun kommer i løbetid i perioder, så bliver mange hunkatte herre urenlige smiley
    Min gjorde også. hun går ellers ALTID i bakken, men i hendes løbetider tissede hun på gulvet, i min seng...tjaa over ALT! smiley

    Snak med dyrlægen om det, og tag af at få hende stereliseret med mindre du vil avle på hende.


  • #11   11. mar 2010 hun er lige blevet parret så jeg ved ikke om hun er med killinger, men når hun har fået dem så er mig og min mand blevet enige om at sterilisere hende..hvor lang tid går der før man ved det og hvordan kan man se..

  • #12   11. mar 2010 jeg ville bare lige sige jeg er glad for jeg kan skrive herinde for jeg jo det bedste for mine katte smiler

  • #13   12. mar 2010 når hun er tre uger henne, så begynder dievorterne at blive helt lyserøde og hæve. Så ved du hun er drægtig.

  • #14   17. mar 2010 jeg har lagt mærke til de sidste par dage a det er når der kommer nye ting ind i huset så tisser hun på dem ,med
    trode kun det var han katte som gjoer det men det gør hun åbenbart os


Kommentér på:
urenlig kat

Annonce