{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af katte før 12 uge C,")
  • #1   19. sep 2007 Tjah jeg synes nu de i det mindste er ærlige.

• #2   19. sep 2007 for fanden hvad tænker de på ja undskyld sproget

• #3   19. sep 2007 Synes det er forfærdelig at sælge dem så tidligt! Ville da synes det var bedre at der kom en og passede dem i den uge, og at de først blev solgt når de bliver 12 uger!!

• #4   19. sep 2007 Som Zelda siger, i det mindste er de ærlige og er godt klar over det er 3 uger for tideligt. Men det er synd for killingerne, ingen tvivl om det.. Men jeg må indrømme at det ikke er chokerende på sin vis, andet hvis de bare gjorde det uden grund. smiley

• #5   19. sep 2007 Det er ekstrem dårlig planlægning...

enten så fravælger man killinger når man ved at man skal på ferie - eller også dropper man ferien indtil killingerne er store nok til at flytte fra deres mor.

Killinger er bestemt ikke klar til at forlade deres mor, når de er sølle 9 uger gamle.. Det vil svare til at man beder sin 15 årige søn (ja nu har jeg jo drenge) om at fæytte hjemmefra..
    Det giver altså ar på sjælen, der måske - måske ikke kan rettes op på...

ÆV ÆV ÆV hvor er det trist at læse...

• #6   19. sep 2007 Jeg glemte lige - alternativt kan man bede en ven/veninde/familie om at passe kattene OG killingerne i den uge man er væk....

• #7   19. sep 2007 Er der ikke en lov som siger at reg. opdrættere ikke må sælge før killingerne er 12 uger? =S

• #9   19. sep 2007 Ikke en lov - man bliver bare ekskluderet fra sin klub, hvis ikke man følger reglerne. Det ville aldrig berettige en politi-anmeldelse, så det er altså ikke en lov der bliver overtrådt, men derimod en regel der er pålagt de registrerede opdrættere.

• #11   19. sep 2007 Ved vi er flere der har anmeldt hende - men det hjælper jo desværre nok ikke de små missere, i og med hun nok finder andre kanaler at få dem formidlet igennem.

• #12   19. sep 2007 Nej, men jeg mener bare, er hun ikke reg. opdrætter, og ikke kan fremvise nogen tavle, jamen så kan hun jo i første omgang slet ikke tillade sig at kalde kattene Maine Coon? =S

-Og er der ikke en lov for reg. opdrættere om at de reg. opdrættere ikke må sælge før misserne er 12 uger?

• #13   19. sep 2007 Folk de kalder jo så desværre deres dyr lige hvad der passer dem...

Og der er stadig ikke en LOV, der er en REGEL. Stor forskel.

• #15   19. sep 2007 Ja ok, så en regel.. Sorry, mig som havde misforstået det.. Mente bare at der var noget om det.. =)

• #16   19. sep 2007 Det er der også smiley
    Men en regel der bliver brudt, kan ikke give materiale til en politianmeldelse.

• #17   19. sep 2007 -Det kan man så godt.. begge mine har min mor købt til den pris.. med vaccinationer, tjek, sundhedsbog, killingepakke og tavle.. =S

• #19   19. sep 2007 De er norske.. =) Men ok, det stinker altså ikke..
    Det er skam helt rigtigt.. De er dog ikke opdrættere mere, da konen blev alvorligt syg, og derfor skulle af med alle kattene.. Men de solgte også først når killingerne var 16 uger, som de mente var allerbedst.. -Det er fra samme opdræt min moster har hendes kat.. =)

• #21   19. sep 2007 Så er der jo også skærpede omstændigheder Marie Louise smiley
    For det er altså ikke kotyme at sælge en racekat så billigt, for det kan slet ikke betale sig for opdrættere.
    De 1500 er jo blot en brøkdel af udgifterne ved sådan en killing i 12-16 uger.

• #23   19. sep 2007 Betyder kotyme ikke noget tøj? =S Fattede den ikke lige?

• #24   19. sep 2007 Nej det er kostume *G*
    Kotume betyder sædvane, almindeligvis og i en dur smiley

• #25   19. sep 2007 Nåårh.. Ok, så er jeg med..
    -Nej det er det måske ikke.. Ved bare at alle kattene fra deres sidste 3-4 kuld blev solgt til den pris, og de var skam ordentlige.. Nogle små "propper" hehe.. -Og de har aldrig fejlet noget heller.. Men det har måske bare været fordi de skulle af med dem så.. =)

• #27   19. sep 2007 Lige præcis. Men det er da dejlig i var heldige - men det er altså ikke normalt at racekatte går til den pris *G*
    Har selv været heldig med prisen ved min burmilla syntes jeg. 3500 for en avlskat. Dét er billigt, syntes jeg *G*

• #29   19. sep 2007 Lige præcis. Helene. Jeg faldte også for Adela, selv før jeg kendte prisen. Det var bare *hende* - hun var min ved første øjekast. At det så var et kærligt lille stueopdræt hun kom fra, og det var første og eneste kuld - og dermed en lidt billigere pris. Det er jo bare dejligt. Vi er også soulmates mig og hende - vi har en helt speciel forbindelse. Noget jeg aldrig før har oplevet med katte..Ikke på samme måde.

• #30   20. sep 2007 Det lyder da helt forkasteligt.
    Syntes 3 uger er meget for tidligt!!!
    Hvad så med alt det killingerne ikke når at lære af deres mor.
    Total latterligt at få killinger og ville rejse på samme tid.
    Folk er åbenbart ikke dedikeret nok til det de giver sig i kast med. Grrrrr. Altså de kunne vel vente 3 uger med at rejse...

Kommentér på:
salg af katte før 12 uge C,")

Annonce